apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Dit is kut
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is kut
Te veel om op te noemen. Ik kan beter die paar dingen opnoemen die ik wel kan, ben ik sneller klaar.Bert, is er ook iets waar jij niet goed in bent/niet kan?

Hij kan niet neuken, libido problemen ofzo.Bert, is er ook iets waar jij niet goed in bent/niet kan?
Dat doet er niet toe.
Heb de nederlandse nationaliteit.
Is ook gelijk mn enigste nationaliteit.
Jij bent een buitenstaander.Je kan nederlandse nationaliteit hebben maar zal altijd een buitenstaander zijn alleen als ik je avatar al zie.... tjonge tjonge doe niet zo verkaasd
Dankjewel.
Geen probleem abi
Shenzo abe?
Ik heb echt veel meer aan mn hoofd als dat ik me met anderen bezig moet gaan houden of ze/hij/zij mij wel mag/mogen.je snapt wel wat ik bedoel toch? als jij in een zwembad aankomt tussen alle Nederlanders straal jij toch heel anders uit dan die 99% procent die daar zit dan voel je je toch wel een buitenstaander?
Gemengd zwemmen?Ik heb echt veel meer aan mn hoofd als dat ik me met anderen bezig moet gaan houden of ze/hij/zij mij wel mag/mogen.
Als ik zin heb om te gaan zwemmen dan ga ik zwemmen en de rest van de wereld kan aan me pik zuigen!
Naakt graag...
mag dat dan, volgens jouw geloof?
amirjaantjeVan mij mag het wel..
En waarom dan wel niet?
Ik geloof van niet.