- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Na 5
spelen ze wel goed hoorVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Na 5
spelen ze wel goed hoorAh, vroeger werden ze daar nog nagemaakt maar dat is nu ook teveel moeitehier in Helmond word de laatste tijd gewoon openlijk de pasjes doorgegeven bij het draaithek niemand die er wat van durft te zeggen. lol
Nog twee uur wachten...
Wat zit jij te snatsen dan?!?
Dat klopt maar doe het op een vriendelijke manier anders niet raar kijken als iemand daar raar op reageerd ik was ze persoonlijk vergeten net zoals dat ik af en toe me flesje bij een apparaat vergeet.Wat een onzin, ik spreek mensen er ook op aan als ze gewichten niet opruimen.
Het gaat er niet om wat de regels zijn, het is gewoon sociaal om anderen niet met het opruimen van jouw gewichten op te zadelen.
Ook als je mod bent.
Laat me?
Nu als mod je wel even gedragen oké?
Dat klopt maar doe het op een vriendelijke manier anders niet raar kijken als iemand daar raar op reageerd ik was ze persoonlijk vergeten net zoals dat ik af en toe me flesje bij een apparaat vergeet.
Ze hebben nieuwe pasjes kan nu niet meer.Ah, vroeger werden ze daar nog nagemaakt maar dat is nu ook teveel moeite
Zeggen jullie allemaal totdat iemand jullie het op een onvriendelijke manier vraagtHij is vast Turks of Marrokaans die zijn ook zo snel op hun tenen getrapt, jank niet zo als je aangesproken wordt.

BraafIk ga voortaan ook iedereen op z'n bek slaan die z'n troep niet opruimt... Ow wacht.... Is dat wel handig met m'n 1.63?? .... Laat maar, ik ruim ze wel voor op![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Reageerd??Dat klopt maar doe het op een vriendelijke manier anders niet raar kijken als iemand daar raar op reageerd ik was ze persoonlijk vergeten net zoals dat ik af en toe me flesje bij een apparaat vergeet.
Inderdaad, waarom alleen z'n gezicht verbouwen? Gelijk alles verbouwen.Reageerd??
Ik ruim altijd mijn gewichten op, dus heb daar geen last van. Ik zie het niet als 'wise guy' uithangen, je doet alsof iemand je vertelt dat je een oefening helemaal verkeerd uitvoert. Ik vraag het altijd netjes overigens en wordt nooit boos/agressief.
Je zei dus "ruim maar lekker zelf op"? Sorry, maar in zo'n geval zou ik je direct de gym uit trappen als eigenaar van de gym was. Verder lees ik dat je z'n gezicht wilde verbouwen, dat vind ik een vrij kansloze reactie.
Nee, je leest het verkeerd. Deze jongeman wil anderen op z'n bek slaan omdat ie erop aangesproken wordt als ie zelf z'n gewichten niet opruimt.Ik ga voortaan ook iedereen op z'n bek slaan die z'n troep niet opruimt... Ow wacht.... Is dat wel handig met m'n 1.63?? .... Laat maar, ik ruim ze wel voor op![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Het was niet de eigenaar van de gym het was gewoon iemand die aan het sporten was en ze oefening stopte om mij arrogant onbeleefd te komen vertellen die twee schijfjes op te ruimen. Dat is pas een kansloze klootviool actieReageerd??
Ik ruim altijd mijn gewichten op, dus heb daar geen last van. Ik zie het niet als 'wise guy' uithangen, je doet alsof iemand je vertelt dat je een oefening helemaal verkeerd uitvoert. Ik vraag het altijd netjes overigens en wordt nooit boos/agressief.
Je zei dus "ruim maar lekker zelf op"? Sorry, maar in zo'n geval zou ik je direct de gym uit trappen als eigenaar van de gym was. Verder lees ik dat je z'n gezicht wilde verbouwen, dat vind ik een vrij kansloze reactie.

Nee, je leest het verkeerd. Deze jongeman wil anderen op z'n bek slaan omdat ie erop aangesproken wordt als ie zelf z'n gewichten niet opruimt.![]()
.