Mijn dag ging goed totdat er een klein opgeblazen ventje in de sportschool kwam die geirriteerd vroeg wanneer ik klaar was met het squatrek terwijl ik net begonnen was met een vriend van me. Daarna was hij zelf al in een rek gaan squatten wouden ik en mijn vriend weglopen van het squat rek waren vergeten de gewichten eraf te halen zaten nog maar 10 kg schijven op. Stopte hij zijn oefening kwam hij naar ons toe lopen, en zei die de regels in de sportschool zijn dat je het gewicht opruimt. Toen zei ik hem ruim maar lekker zelf op waarop hij reageerde sorry wat zei je, waarop ik weer reageerde hoorde je toch je hoeft hier niet zo bijdehand te doen ondertussen liep ik al naar de trap zodat ik snel me legday kon afmaken kwam dat gozertje boven aan de trap staan zei die ik vraag gewoon netjes of je het wilt doen toen stond ik op het punt om ze gezicht te verbouwen maar die vriend van me haalde me weg. Als je nou naar me toekomt en zegt zou je alstjeblieft de gewichten eraf kunnen halen overweeg ik het nog als je als een blaaskaak op me af komt lopen alsof je de baas van de gym bent donder op man 1,65 lang opblaaskikkertje waar maak je je druk om.