AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #115.425
Gewoon netjes vragen of ik het wil doen wie weet vergeet ik het gewoon hoeft dat gozertje niet met ze uitverhouding lichaampje de baas van de gym uit te hangen door het zo arrogant te vragen daar kom je al een eind mee ;)

Misschien vroeg hij het netjes maar kan jij er niet tegen dat die dwerg er beter dan jou uit ziet en daarom kan je er helemaal niet tegen als hij jou ook nog eens corrigeert :idee:

• #115.426
Maaruh iemand ”op zijn bek willen slaan” omdat hij je vraagt op te ruimen? niet ok hoor......

• #115.430
De laatste tijd laat ik bij de Basic Shit ook alle gewichten er op zitten ben er wel klaar mee,

het is niets en het word niets

• #115.431
Ik ga de Oranje Leeuwinnen kijken

• #115.432
Maaruh iemand ”op zijn bek willen slaan” omdat hij je vraagt op te ruimen? niet ok hoor......
Nee het gaat erom dat hij als een blaaskaak naar mij toe komt als je nou eventjes naar me toe komt zegt hey zou je misschien nog alstjeblieft de gewichten willen opruimen vind ik dat geen probleem. Als je komt met je borst vooruit en al begint met “ de regels zijn dat je de gewichten moet opruimen dus ruim ze op “ is niet echt vriendelijk he. Ik zie jongens die laten gewoon voor 100 kilo staan het waren maar 10 kilo schijfjes waar bemoei je je mee je gaat het toch niet gebruiken en is jou gym niet bemoei je met je eigen business mij zie je ook niks zeggen tegen hem doe lekker wat je wilt.

• #115.433
Ik vind het niet eens zo erg om m'n gewichten terug te brengen... Zonder problemen nog de vorige 4 schijven die er nog lagen van de vorige gebruiker.
Kan ik gelijk wat fingerstrenght trainen

• #115.435
Misschien vroeg hij het netjes maar kan jij er niet tegen dat die dwerg er beter dan jou uit ziet en daarom kan je er helemaal niet tegen als hij jou ook nog eens corrigeert :idee:
Nou om die dwerg te beschrijven, nauwe schouders benen totaal niet in verhouding en dikke armen loopt de hele tijd elk meisje aan te spreken en proberen een gesprek mee aan te gaan. Kan bijna niet normaal bewegen lijkt wel of ze rug vast zit. GEWELDIIHH jonghuu

• #115.438
hier in Helmond word de laatste tijd gewoon openlijk de pasjes doorgegeven bij het draaithek niemand die er wat van durft te zeggen. lol

• #115.439
Mijn dag ging goed totdat er een klein opgeblazen ventje in de sportschool kwam die geirriteerd vroeg wanneer ik klaar was met het squatrek terwijl ik net begonnen was met een vriend van me. Daarna was hij zelf al in een rek gaan squatten wouden ik en mijn vriend weglopen van het squat rek waren vergeten de gewichten eraf te halen zaten nog maar 10 kg schijven op. Stopte hij zijn oefening kwam hij naar ons toe lopen, en zei die de regels in de sportschool zijn dat je het gewicht opruimt. Toen zei ik hem ruim maar lekker zelf op waarop hij reageerde sorry wat zei je, waarop ik weer reageerde hoorde je toch je hoeft hier niet zo bijdehand te doen ondertussen liep ik al naar de trap zodat ik snel me legday kon afmaken kwam dat gozertje boven aan de trap staan zei die ik vraag gewoon netjes of je het wilt doen toen stond ik op het punt om ze gezicht te verbouwen maar die vriend van me haalde me weg. Als je nou naar me toekomt en zegt zou je alstjeblieft de gewichten eraf kunnen halen overweeg ik het nog als je als een blaaskaak op me af komt lopen alsof je de baas van de gym bent donder op man 1,65 lang opblaaskikkertje waar maak je je druk om.
Nee het gaat erom dat hij als een blaaskaak naar mij toe komt als je nou eventjes naar me toe komt zegt hey zou je misschien nog alstjeblieft de gewichten willen opruimen vind ik dat geen probleem. Als je komt met je borst vooruit en al begint met “ de regels zijn dat je de gewichten moet opruimen dus ruim ze op “ is niet echt vriendelijk he. Ik zie jongens die laten gewoon voor 100 kilo staan het waren maar 10 kilo schijfjes waar bemoei je je mee je gaat het toch niet gebruiken en is jou gym niet bemoei je met je eigen business mij zie je ook niks zeggen tegen hem doe lekker wat je wilt.
Wat een onzin, ik spreek mensen er ook op aan als ze gewichten niet opruimen.
Kom bij mij trainen dan

daar hoeft iig niemand iets op te ruimen :o
Het gaat er niet om wat de regels zijn, het is gewoon sociaal om anderen niet met het opruimen van jouw gewichten op te zadelen.

Ook als je mod bent. :trollface:

Terug
Naar boven