Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelukkig ging jij er niet over!

Lol, mij lukt dat zelfs wellicht niet meer!Duim en wijsvinger nodig om het glas vast te houden... dan kan ik maar tot 3 tellen
Thanks.![]()

Too bad Robbedoes. Nu kan je het hier wel schudden...
Sinds jij een moderator bent ben jij echt veranderd, zonde.en nu stil, voordat ik mijn eerste waarschuwing ga geven
sorry, het squatrek is van mijMijn dag ging goed totdat er een klein opgeblazen ventje in de sportschool kwam die geirriteerd vroeg wanneer ik klaar was met het squatrek terwijl ik net begonnen was met een vriend van me. Daarna was hij zelf al in een rek gaan squatten wouden ik en mijn vriend weglopen van het squat rek waren vergeten de gewichten eraf te halen zaten nog maar 10 kg schijven op. Stopte hij zijn oefening kwam hij naar ons toe lopen, en zei die de regels in de sportschool zijn dat je het gewicht opruimt. Toen zei ik hem ruim maar lekker zelf op waarop hij reageerde sorry wat zei je, waarop ik weer reageerde hoorde je toch je hoeft hier niet zo bijdehand te doen ondertussen liep ik al naar de trap zodat ik snel me legday kon afmaken kwam dat gozertje boven aan de trap staan zei die ik vraag gewoon netjes of je het wilt doen toen stond ik op het punt om ze gezicht te verbouwen maar die vriend van me haalde me weg. Als je nou naar me toekomt en zegt zou je alstjeblieft de gewichten eraf kunnen halen overweeg ik het nog als je als een blaaskaak op me af komt lopen alsof je de baas van de gym bent donder op man 1,65 lang opblaaskikkertje waar maak je je druk om.
Mijn dag ging goed totdat er een klein opgeblazen ventje in de sportschool kwam die geirriteerd vroeg wanneer ik klaar was met het squatrek terwijl ik net begonnen was met een vriend van me. Daarna was hij zelf al in een rek gaan squatten wouden ik en mijn vriend weglopen van het squat rek waren vergeten de gewichten eraf te halen zaten nog maar 10 kg schijven op. Stopte hij zijn oefening kwam hij naar ons toe lopen, en zei die de regels in de sportschool zijn dat je het gewicht opruimt. Toen zei ik hem ruim maar lekker zelf op waarop hij reageerde sorry wat zei je, waarop ik weer reageerde hoorde je toch je hoeft hier niet zo bijdehand te doen ondertussen liep ik al naar de trap zodat ik snel me legday kon afmaken kwam dat gozertje boven aan de trap staan zei die ik vraag gewoon netjes of je het wilt doen toen stond ik op het punt om ze gezicht te verbouwen maar die vriend van me haalde me weg. Als je nou naar me toekomt en zegt zou je alstjeblieft de gewichten eraf kunnen halen overweeg ik het nog als je als een blaaskaak op me af komt lopen alsof je de baas van de gym bent donder op man 1,65 lang opblaaskikkertje waar maak je je druk om.
+1 en in de fitness altijd je bek houden tegen mede fitnessers. Er zijn altijd mensen die beter zijn dan jou.
Gewoon netjes vragen of ik het wil doen wie weet vergeet ik het gewoon hoeft dat gozertje niet met ze uitverhouding lichaampje de baas van de gym uit te hangen door het zo arrogant te vragen daar kom je al een eind mee

je bent gewoon jaloers op zijn bodyGewoon netjes vragen of ik het wil doen wie weet vergeet ik het gewoon hoeft dat gozertje niet met ze uitverhouding lichaampje de baas van de gym uit te hangen door het zo arrogant te vragen daar kom je al een eind mee![]()
Ja joh nog effe denk dat jij zelfs had gelachen als je hem zag

anger-management wellicht wel goed voor jeJa joh nog effe denk dat jij zelfs had gelachen als je hem zag![]()
of gewoon stoppen met roids!
.... 1,65 lang opblaaskikkertje waar maak je je druk om.

Fixed (Franco en vissertje))Mannetjes van maar 1.65 kunnen gevaarlijk sterker zijn dan je denkt![]()
Dat kan maar mij wil je ook niet boos hebben hoor
.Boos worden is onmacht, dus beDat kan maar mij wil je ook niet boos hebben hoor.

Wow ik zit te trillen nu ik dit leesIk heb jaren gethaibokst en later nog american football gespeeld voor een aantal seizoenen waar ik grotere jongens als hem heb mogen zien dus moet wel goedkomen![]()