ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Iemand van de bank misschien?Zeker incompetent als iemand anders jouw pincode kan veranderen...![]()
![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand van de bank misschien?Zeker incompetent als iemand anders jouw pincode kan veranderen...![]()
![]()
Ze zullen het vast wel weer aan een technische fout wijten...Zeker incompetent als iemand anders jouw pincode kan veranderen...![]()
![]()

I smell bullshit.Ze zullen het vast wel weer aan een technische fout wijten...
Ik heb al 23 jaar dezelfde code en ik had nog niet gedronken![]()
Coole screensaver!
Update uitgevoerd? Mijn dochter heeft er ook last van na update.
Verdiend met je Mac.
Is je dochter bezig geweest? Mooie kleurplaat voor mama

Gewoon genieten van de vakantie.Ik ben dus op vakantie en kan niet trainen. Wel goed; noem het herstellen. We wandelen wel hier, dus ik kom wel aan mijn beweging.
maar ik heb dus ontwenningsverschijnselen. Ik wil squatten en dan straks moe op de bank ploffen voor een bak magere kwark...
Je bent besmet met het ijzervirus, kom je nooit meer vanafIk ben dus op vakantie en kan niet trainen. Wel goed; noem het herstellen. We wandelen wel hier, dus ik kom wel aan mijn beweging.
maar ik heb dus ontwenningsverschijnselen. Ik wil squatten en dan straks moe op de bank ploffen voor een bak magere kwark...
soooo trueeeeIk weet dat het voor mijn lichaam en progressie ook beter is. Maar ik mis het wel. Ik las zelfs dat ik straks waarschijnlijk sneller progressie maak omdat het een mooi weekje pauze is. Volledig herstellenGewoon genieten van de vakantie.
Voor je het weet is die voorbij en kan je weer knallen.
Tbh, ik vind het wel iets hebben.
Het lijkt er we op ja.Je bent besmet met het ijzervirus, kom je nooit meer vanafsoooo trueeee
Maak je hoofd leeg daar in de vakantie, je gaat het straks missen als je thuis bent