Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #115.762
  • #115.763
Straks 8 weken bij een bedrijf zonder magnetron. Moet ik nog eens eten als ik thuis kom :o

• #115.765
526793B5-D324-490A-B1D1-E84F54116F14.jpeg

Nee. Gewoon nee.

• #115.772
Ik ben dus op vakantie en kan niet trainen. Wel goed; noem het herstellen. We wandelen wel hier, dus ik kom wel aan mijn beweging.

maar ik heb dus ontwenningsverschijnselen. Ik wil squatten en dan straks moe op de bank ploffen voor een bak magere kwark...

• #115.774
Ik ben dus op vakantie en kan niet trainen. Wel goed; noem het herstellen. We wandelen wel hier, dus ik kom wel aan mijn beweging.

maar ik heb dus ontwenningsverschijnselen. Ik wil squatten en dan straks moe op de bank ploffen voor een bak magere kwark...
Gewoon genieten van de vakantie.
Voor je het weet is die voorbij en kan je weer knallen.

• #115.775

Je bent besmet met het ijzervirus, kom je nooit meer vanaf :D soooo trueeee

• #115.776
Gewoon genieten van de vakantie.
Voor je het weet is die voorbij en kan je weer knallen.
Ik weet dat het voor mijn lichaam en progressie ook beter is. Maar ik mis het wel. Ik las zelfs dat ik straks waarschijnlijk sneller progressie maak omdat het een mooi weekje pauze is. Volledig herstellen

even lekker eten, relaxen, uitslapen. Veel lage intensiteit cardio (wandelen hier door het bos).

Maar ik ben in dat jaar aardig verslaafd geraakt aan de endorfines en shots hormonen die je krijgt van al dat getrain

Terug
Naar boven