XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #115.783
  • #115.786
Ik ben dus op vakantie en kan niet trainen. Wel goed; noem het herstellen. We wandelen wel hier, dus ik kom wel aan mijn beweging.

maar ik heb dus ontwenningsverschijnselen. Ik wil squatten en dan straks moe op de bank ploffen voor een bak magere kwark...
Herkenbaar. Ik kies altijd een bestemming met gym in de nabijheid, maar een weekje rust zou eigenlijk beter zijn.

• #115.789
En ik maar denken dat een WA-verzekering diende voor schade die je aan het eigendom van anderen aanricht.

• #115.792
De website waar ik normaal slagroompatronen koop verkoopt ze nu nog maar per 50 stuks :(.
Vroeger kon je tot 600 patronen in één keer kopen.
Moet dus weer moeite doen, verdorie.

• #115.796
Lache man.

• #115.797
Dumbbellschijf afgebroken recht op mijn kruis. Not fun, vol op mijn dikke joris, al is dat beter als mn balletjes.
Kracht is op 1 maand hard teruggekomen wel, 12*34kg incline dumbell presses zijn makkie, ik max de meeste machines in de gym op 8 reps, nog even en ik begin terug te bench en shoulder pressen.

Ik moet alleen nog iets vinden voor legs en rug te trainen rond de gebroken teen/gekneusde voet. Alles waar ik gewicht mag voor zetten op voet is not done, en cable deadlift zit ik zelf op max weight te ver boven. Iemand een idee?

• Wow
Waarderingen: BB_
  • #115.800
weet niet waar ik al mijn feels moet laten nu ik niet zwaar kan liften

Terug
Naar boven