MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Op mijn vrije dag wakker gebeld door mijn collega's om 08:00 uur en even later nog paar keer gebeld. Ze kunnen ook niet zonder mij :rolleyes:

Zie handtekening :o

Maar ik heb geen idee wat ik anders moet gaan doen.. anders was ik allang gestopt.

ben sinds vrijdag gestopt, nu jaartje werken en paar studiekeuze testen doen, deed MER maar vond het vanaf het begin al saai/niks voor mij

nu zere anus

Dat mijn hond miss moet worde ingeslapen.
zit gewoon te janken, miss komt ook door tren maar toch

hahaah komen de tentamens er weer aan dat iedereen stopt?

heel me eetlust is weg, aan ene kant voel ik me ****ing in hemel en aan andere kant is alles k*t. Griep zuigt maar wtffff gebeurt errrrrrrr rareeee gevoellllll

Helemaal gehad met m'n opleiding, denk dat ik ga stoppen

Welkom bij de club!

Welke opleiding doe je?

ben sinds vrijdag gestopt, nu jaartje werken en paar studiekeuze testen doen, deed MER maar vond het vanaf het begin al saai/niks voor mij

Ik stop er ook mee

---------- Post toegevoegd Wed 26 Oct 2011 om 15:11 ----------

Ziek :mad:
Maar ga toch trainen :hedbang:

Had een k*tochten maar gaat wel beter, maar nu ben ik bang dat ik ziek aan het worden ben en vrijdag is het motörhead en maandag halloween night...i'll be damned if i miss it goddomme

Had een k*tochten maar gaat wel beter, maar nu ben ik bang dat ik ziek aan het worden ben en vrijdag is het motörhead en maandag halloween night...i'll be damned if i miss it goddomme

dan ga je er toch gewoon heen, ben je maar een beetje ziek. lekker andere mensen ziek maken:D

jullie grote vriend maartennnn is weer terug jongens:D

Heb morgen tentamen, maar geen fl**ker gedaan vandaag. K*tzooi, heb dit vak nog van vorig jaar. Ben weer goed bezig dit jaar, NOTTT.

Terug
Naar boven