- Waardering
- 15.917
Mannen zijn een stuk erger, dus dat maakt het niet veel beter.
Wij hebben tenminste een penis.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mannen zijn een stuk erger, dus dat maakt het niet veel beter.
Ze zouden je misschien doen en daarna laten vallen, maar als je een leuke persoonlijkheid hebt zijn mannen over het algemeen een stuk loyaler dan vrouwen hoorMannen zijn een stuk erger, dus dat maakt het niet veel beter.
Waar de mond vol van is...

waar de kut van vol is loopt de mond van over toch??
Wtf zeg jij nou weer. Ga alsjeblieft een vriendin zoeken want volgens mij heb jij echt teveel seksuele frustraties.waar de kut van vol is loopt de mond van over toch??
Waar het hart vol van is inderdaad.waar de kut van vol is loopt de mond van over toch??
klopt ze is nog steeds zoekWtf zeg jij nou weer. Ga alsjeblieft een vriendin zoeken want volgens mij heb jij echt teveel seksuele frustraties.

'Vrienden' die je dacht te kunnen vertrouwen, je keihard gebruiken voor hun eigen self-centered problemen en je daarna keihard laten vallen.
FixedZe zouden je misschien doen en daarna laten vallen, maar als je een leuke t**ten hebt zijn mannen over het algemeen een stuk loyaler dan vrouwen hoor
gelieve mij niet meer te contacteren dan
Hij denkt wel aan jou hoor meis, net zoals jij aan hem denkt@wovano bevindt zich momenteel 6000km verderop en ik mis hem stiekem wel een beetje veel.![]()