ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En ik?Mensen zijn gewoon niet vaak te vertrouwen, man/vrouw/genderneutraal maakt niet uit.

Dat je dat vraagt....
Ahh ok
.met zijn moeder! Ze zijn gezellig met zijn tweetjes op pad!

eh nee, zie hierboven.
hahaha nope. New york!Is wovano op reis naar koeweit ofzo voor wat extra gains?![]()
Dat had ik moeten doenIs wovano op reis naar koeweit ofzo voor wat extra gains?![]()

Alle mensen zijn in basis lief. Sommige zijn gewoon op hun ziel getrapt en denken dan dat de hele Wereld zo is, vertrouwen niemand meer en zijn uiteindelijk zelf niet meer te vertrouwen. Of het zijn gewoon eikelsMensen zijn gewoon niet vaak te vertrouwen, man/vrouw/genderneutraal maakt niet uit.

Laatste dagen waren mentaal al moeilijk, heb ik er nu nog een maag/darm infectie bij.
Je bedoeld een buikgriep.....aiiiii beterschap, waarschijnlijk weinig weerstand door alle ellendeLaatste dagen waren mentaal al moeilijk, heb ik er nu nog een maag/darm infectie bij.

Sterkte meid!Laatste dagen waren mentaal al moeilijk, heb ik er nu nog een maag/darm infectie bij.
Laatste dagen waren mentaal al moeilijk, heb ik er nu nog een maag/darm infectie bij.