- Waardering
- 6.415
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 17%
Oef, daar kan je een hele leuke avond mee hebben.
Heb onderhand al 300 patronen thuis liggen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oef, daar kan je een hele leuke avond mee hebben.
Alle mensen zijn in basis lief. Sommige zijn gewoon op hun ziel getrapt en denken dan dat de hele Wereld zo is, vertrouwen niemand meer en zijn uiteindelijk zelf niet meer te vertrouwen. Of het zijn gewoon eikels![]()
![]()

*ben
Levering van de wagen is uitgesteld tot januari. Moet ik toch nog met ons huidig oud stuk schroot naar de keuring![]()
Geen sterkere pijnstilling gekregen na m'n operatie. De persoon naast me zijn operatie was vroeg gestopt i.v.m. middelen niet beschikbaar om een ontsteking uit de kaak te halen (iets met zat in het kraakbeen/bot/nogwat). Diegene heeft tramadol ondanks dat hij geen pijn heeft en er nauwelijks wat gedaan was. Ondertussen is mijn halve neusslijmvlies er uit gesneden, tussenschot recht gezet en zat ik al met aardige pijn door de morfine en diclofenac heen waar ik maar doorheen moet bijten. En dan mag ik om 8 uur mijn eerste 600mg ibuprofen nemen en kreeg ik net 1000mg paracetamol wat geen zoden aan de dijk zette.
Maar ik consumeer helemaal geen verdovende middelen, zou het wel erg prettig vinden om dat nu wel te doenToen ik aan mn neus werd geopereerd had ik van te voren bij de anesthesist niet aangegeven dat ik regelmatig verdovende middelen consumeer (aangezien mn ma me toen had gereden en drnaast zat). Gevolg was dat ik tijdens de operatie wakker werd...dat was ook fijn

Gewoon heel erg overdrijven en aanstellen, ik kreeg een morfinepompje en dat was echt hemelsMaar ik consumeer helemaal geen verdovende middelen, zou het wel erg prettig vinden om dat nu wel te doen![]()
Deze vrouw was niet over te halen. Heb er ook oprecht veel last van en dat terwijl ik al flink wat toegediend had gekregen.Gewoon heel erg overdrijven en aanstellen, ik kreeg een morfinepompje en dat was echt hemels
Levering van de wagen is uitgesteld tot januari. Moet ik toch nog met ons huidig oud stuk schroot naar de keuring![]()

Maar ik consumeer helemaal geen verdovende middelen, zou het wel erg prettig vinden om dat nu wel te doen![]()
Ik kan er niet aan geraken

Been here, done that. Maar dat vond ik toch geen prettige high voor 2 dagen

Dat is zo irritant. Laatst had ik een Musclemeatbestelling bewust (tegen extra kosten) op een avond dat ik thuis was laten bezorgen (mij gehaast op tijd te zijn) en stond er 'de bezorger is onderweg' bij de status. Om 22:00 uur 's avonds nog steeds en uiteindelijk kwam ie de volgende middag.Oh en m'n pakketje is niet gekomen 'omdat ze mij hebben gemist'. Ik ben vandaag en tot maandag niet te missen en zit opgesloten op m'n kamer. Aanbellen is ook zo moeilijk.
Musclemeat is al helemaal klote i.v.m. koeling. Nou ben ik morgen helaas nog elke seconde thuis, maar als je dan ook niet kunt en ze zitten er mee te kloten wordt het lastig.Dat is zo irritant. Laatst had ik een Musclemeatbestelling bewust (tegen extra kosten) op een avond dat ik thuis was laten bezorgen (mij gehaast op tijd te zijn) en stond er 'de bezorger is onderweg' bij de status. Om 22:00 uur 's avonds nog steeds en uiteindelijk kwam ie de volgende middag.