XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #115.861
:D

Ik heb nu 4 volle flessen tot mijn beschikking.
5503A20C-589D-4D8E-BF04-3422E3AAE119.jpeg
Oef, daar kan je een hele leuke avond mee hebben.
Heb onderhand al 300 patronen thuis liggen.

• #115.862
Ik ben echt nog geen enkel moment in de verleiding geweest lachgas te gebruiken.

• #115.863
Alle mensen zijn in basis lief. Sommige zijn gewoon op hun ziel getrapt en denken dan dat de hele Wereld zo is, vertrouwen niemand meer en zijn uiteindelijk zelf niet meer te vertrouwen. Of het zijn gewoon eikels :roflol: :roflol:

Dat ben ik niet helemaal met je eens, sommige mensen worden evil geboren en sommigen worden inderdaad zo gemaakt, maar je hebt altijd nog een keuze. En de gewone eikels of eikelinnen ja :roflol:

• Like
Waarderingen: BB_
  • #115.864
Ik heb ook een flinke eikel.

• #115.866
Levering van de wagen is uitgesteld tot januari. Moet ik toch nog met ons huidig oud stuk schroot naar de keuring :(

• #115.868
Geen sterkere pijnstilling gekregen na m'n operatie. De persoon naast me zijn operatie was vroeg gestopt i.v.m. middelen niet beschikbaar om een ontsteking uit de kaak te halen (iets met zat in het kraakbeen/bot/nogwat). Diegene heeft tramadol ondanks dat hij geen pijn heeft en er nauwelijks wat gedaan was. Ondertussen is mijn halve neusslijmvlies er uit gesneden, tussenschot recht gezet en zat ik al met aardige pijn door de morfine en diclofenac heen waar ik maar doorheen moet bijten. En dan mag ik om 8 uur mijn eerste 600mg ibuprofen nemen en kreeg ik net 1000mg paracetamol wat geen zoden aan de dijk zette.

• #115.869
Geen sterkere pijnstilling gekregen na m'n operatie. De persoon naast me zijn operatie was vroeg gestopt i.v.m. middelen niet beschikbaar om een ontsteking uit de kaak te halen (iets met zat in het kraakbeen/bot/nogwat). Diegene heeft tramadol ondanks dat hij geen pijn heeft en er nauwelijks wat gedaan was. Ondertussen is mijn halve neusslijmvlies er uit gesneden, tussenschot recht gezet en zat ik al met aardige pijn door de morfine en diclofenac heen waar ik maar doorheen moet bijten. En dan mag ik om 8 uur mijn eerste 600mg ibuprofen nemen en kreeg ik net 1000mg paracetamol wat geen zoden aan de dijk zette.

Toen ik aan mn neus werd geopereerd had ik van te voren bij de anesthesist niet aangegeven dat ik regelmatig verdovende middelen consumeer (aangezien mn ma me toen had gereden en drnaast zat). Gevolg was dat ik tijdens de operatie wakker werd...dat was ook fijn

• #115.870
Toen ik aan mn neus werd geopereerd had ik van te voren bij de anesthesist niet aangegeven dat ik regelmatig verdovende middelen consumeer (aangezien mn ma me toen had gereden en drnaast zat). Gevolg was dat ik tijdens de operatie wakker werd...dat was ook fijn
Maar ik consumeer helemaal geen verdovende middelen, zou het wel erg prettig vinden om dat nu wel te doen :o

• #115.873
  • #115.878
Oh en m'n pakketje is niet gekomen 'omdat ze mij hebben gemist'. Ik ben vandaag en tot maandag niet te missen en zit opgesloten op m'n kamer. Aanbellen is ook zo moeilijk.

• Sad
Waarderingen: BB_
  • #115.879
Oh en m'n pakketje is niet gekomen 'omdat ze mij hebben gemist'. Ik ben vandaag en tot maandag niet te missen en zit opgesloten op m'n kamer. Aanbellen is ook zo moeilijk.
Dat is zo irritant. Laatst had ik een Musclemeatbestelling bewust (tegen extra kosten) op een avond dat ik thuis was laten bezorgen (mij gehaast op tijd te zijn) en stond er 'de bezorger is onderweg' bij de status. Om 22:00 uur 's avonds nog steeds en uiteindelijk kwam ie de volgende middag.

• #115.880
Dat is zo irritant. Laatst had ik een Musclemeatbestelling bewust (tegen extra kosten) op een avond dat ik thuis was laten bezorgen (mij gehaast op tijd te zijn) en stond er 'de bezorger is onderweg' bij de status. Om 22:00 uur 's avonds nog steeds en uiteindelijk kwam ie de volgende middag.
Musclemeat is al helemaal klote i.v.m. koeling. Nou ben ik morgen helaas nog elke seconde thuis, maar als je dan ook niet kunt en ze zitten er mee te kloten wordt het lastig.

Terug
Naar boven