- Waardering
- 10.233
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Helaas, moet echt een hdmi aansluiting hebben wil ik het digibord kunnen gebruiken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helaas, moet echt een hdmi aansluiting hebben wil ik het digibord kunnen gebruiken.
Dat is meer verbranding en verteringWaar halen deze dieren hun energie vandaan en hoe sparen ze die? Wat kunnen wij als mens daarvan leren?
. Dit is puur energie in de industriële wereld.Dat is meer verbranding en vertering. Dit is puur energie in de industriële wereld.
Heh dat is wel een goed idee, thanks! Zat al te denken met iets en de printer, maar met 2 weken slaapgebrek kwam ik niet op creatieve ideeënOnderwijsleergesprek houden en zelf foto's uitprinten van de energiebronnen en deze laten zien bij je verhaal. Hopelijk hebben ze wel een fatsoenlijke printer daar![]()

Deze kinders nemen op wat jij zegt en moet je hand in hand nemen om iets te doen. Het vermogen om zelf na te denken raak ik soms nog een beetje teleurgesteld van.Denk outside the box en laat de leerlingen hierover nadenken. Deze dieren gaan vast heel efficiënt om met hun energie en wij als mens absoluut niet.

Deze kinders nemen op wat jij zegt en moet je hand in hand nemen om iets te doen. Het vermogen om zelf na te denken raak ik soms nog een beetje teleurgesteld van.
Ook een leuk idee! Denk dat ik dan zoiets doe gevolgd met een onderwijsleergesprek. Heb voor de zekerheid wel even een PP in elkaar gezet voor als ik toch geluk heb.@Nootmuskaatje
Vraag wat ze er zelf over weten en maak er een discussie van.
Misschien zitten er een paar tussen die thuis zonnepanelen hebben?
Of leg uit wat een cv installatie doet. Met gas (fossiel) stralingwarmtw maken via radiatoren. Heb je ook meteen water als warmtetransportmiddel erbij...
Komt me bekend voor... ik vind het ook altijd makkelijk(er) om voor andere mensen werkvormen/ideeën over een onderwerp te verzinnen, dan voor mijn eigen lessen. Dat was nogal frustrerendHeh dat is wel een goed idee, thanks! Zat al te denken met iets en de printer, maar met 2 weken slaapgebrek kwam ik niet op creatieve ideeën![]()

Koudbloedig/warmbloedige dieren heb ik al uitgelegd met een korenslang in m'n nekRelateren aan de doelgroep is ook belangrijk natuurlijk. Daar heb ik geen rekening mee gehouden in dit geval. Je zou in dit geval samen met hen kunnen brainstormen over hoe deze dieren efficiënt omgaan met hun energie en hoe wij als mens daarvan kunnen leren. Ik ben niet heel erg bekend met bijvoorbeeld de slangen maar zijn deze niet koudbloedig? En passen zij hun levensstijl hierop niet aan? De vraag zou kunnen zijn hoe wij als mens in onze dagelijks leven op gemakkelijke manier een aantal lessen hiervan in onze dagelijkse praktijk kunnen toepassen om zo meer energieneutraal te zijn. Hierdoor kunnen we sowieso al besparen op fossiele brandstoffen.
. Al zie ik wel de koppeling die je bedoelt. Wij kunnen ook gewoon thuis extra warm kleden om ons lichaamstemperatuur op pijl te houden i.p.v. de kachel te verhogen. Maar dat is een te klein deel, ze moeten natuurlijk de verschillende energiebronnen kennen voor het examen.Nou heb ik er vaak eigenlijk geen probleem mee en ben ik erg creatief. Maar zit al 2 weken met een slechte nachtrustKomt me bekend voor... ik vind het ook altijd makkelijk(er) om voor andere mensen werkvormen/ideeën over een onderwerp te verzinnen, dan voor mijn eigen lessen. Dat was nogal frustrerend![]()
. Ben ook 3 uur bezig geweest voor mijn andere les morgen, had met een uurtje gekund. M'n tempo en concentratie is echt bagger.Trouwens, als je het toch over zonne-energie gaat hebben. In China zijn ze creatief met hun zonnepanelen. Wellicht kun je hier wat mee:Koudbloedig/warmbloedige dieren heb ik al uitgelegd met een korenslang in m'n nek. Al zie ik wel de koppeling die je bedoelt. Wij kunnen ook gewoon thuis extra warm kleden om ons lichaamstemperatuur op pijl te houden i.p.v. de kachel te verhogen. Maar dat is een te klein deel, ze moeten natuurlijk de verschillende energiebronnen kennen voor het examen.
Heftig man, ik lever met je mee.Moet vanavond weer wijn gaan proeven. FML(= f**k My Liver)
Zonder baard is altijd beter!Wakker geworden van een nare droom.
M'n baard eraf gescheerd!
Beetje bekomen in bed en dan toch maar besloten te genieten van deze overheerlijke woensdag.
Tot je beneden aankomt en je een glimp opvangt van je eigen weerspiegeling.
f**k, afgelopen zondag effectief de baard eraf gescheerd.
Dit verpest ineens de rest van de week.
Wees niet verwonderd als er toevlucht gezocht wordt in alcohol.
Trouwens, als je het toch over zonne-energie gaat hebben. In China zijn ze creatief met hun zonnepanelen. Wellicht kun je hier wat mee:
![]()
![]()
('S werelds grootste drijvende zonne-energie veld)