- Waardering
- 3.662
- Massa
- 100kg
Ik had moeten schrijven:"dat ik hier een klaagzang post".
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had moeten schrijven:"dat ik hier een klaagzang post".
Neem jezelf eens serieus aub.Hihh. Ik merk gewoon dat men soms te gauw zijn dag "laat verpesten". Als iets tegenzit, dan niet te veel van aantrekken. De volgende dag is er altijd een oplossing.
Dit klinkt ook bijna als een klaagzang.Ik had moeten schrijven:"dat ik hier een klaagzang post".
Tijd van de maand ofzo...
Dat is de juiste instelling!Dit is de laatste keer dat ik hier post. Vanaf nu laat ik niks nog mijn dag verpesten.
Ik neem mijzelf ook vaak voor hier niet meer een kuil voor mijzelf te graven, maar blijf de fout in gaan. Als ik denk 'niet op reageren, niet op reageren', hou ik dat misschien 2 minuten vol.

Dat is niet misschien, maar ik heb vroeger ook wel hardgelopen met 100 kg. Feit is gewoon dat ik geen reet meer aan mijn conditie doe, hooguit was low intensity cardio soms op de crosstrainer. Kracht- en duursport gaan lastig samen, alhoewel ik denk ik de meerderheid er nog steeds ruim uitloop, aan 15 km/uur kom ik ongetraind nog wel (maar houd het niet zo lang meer vol).
In dit topic, of op het forum?Dit is de laatste keer dat ik hier post. Vanaf nu laat ik niks nog mijn dag verpesten.
Dit is de laatste keer dat ik hier post. Vanaf nu laat ik niks nog mijn dag verpesten.

Geen van beide, gezien hij een paar minuten later alweer hier postte.
Vanmiddag zin in iets lekkers, dus naar het restaurant om iets te halen. Had me verheugd op een lekkere chocolate chip cookie. Gelukkig de laatste nog kunnen kopen!
terug op mijn werkplek neem ik de eerste hap....
zijn het god***domme rozijnen ipv chocolade stukjes.
wie verzint er nou zoiets?!
.

Vanmiddag zin in iets lekkers, dus naar het restaurant om iets te halen. Had me verheugd op een lekkere chocolate chip cookie. Gelukkig de laatste nog kunnen kopen!

Ja smerig toch. Trek ook meteen over.

Goeie manier om af te vallen, mits je niks anders in huis hebt. Altijd vies eten kopen!Ja smerig toch. Trek ook meteen over.
daarna nog wel de droppot geplunderd
Er is niks zo erg als vies eten en slechte wijn.Goeie manier om af te vallen, mits je niks anders in huis hebt. Altijd vies eten kopen!
@Kathlinoo heeft er zooooveeeel die kan jij nooit opVanmiddag zin in iets lekkers, dus naar het restaurant om iets te halen. Had me verheugd op een lekkere chocolate chip cookie. Gelukkig de laatste nog kunnen kopen!
Wakker geworden van een nare droom.
M'n baard eraf gescheerd!
Beetje bekomen in bed en dan toch maar besloten te genieten van deze overheerlijke woensdag.
Tot je beneden aankomt en je een glimp opvangt van je eigen weerspiegeling.
f**k, afgelopen zondag effectief de baard eraf gescheerd.
Dit verpest ineens de rest van de week.
Wees niet verwonderd als er toevlucht gezocht wordt in alcohol.