Robin
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.602
- Lengte
- 1m80
Omdat je niet gezond bent als je ziek bent?
Ja mijn brein zit ff op lvl 1000 te draaien, is moeilijk hoor
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat je niet gezond bent als je ziek bent?
Dat is ook niet gezond ;d
Ik zit al 2 dagen over iets te denken en het geraakt er maar niet uit...
Kan je ziek en gezond zijn tegelijk?
Leven is niet gezond, je gaat er namelijk dood aan.
Beschouw je hersenen als iets dat niet lichamelijk is?
Wil je "geest" definiëren?Nee, beschouw jij je geest als iets dat lichamelijk is?
Wie?Dbb heeft afgelopen jaar echt een partij simpele members erbij gekregen![]()
En ook een paar onzekere.^
Dbb heeft afgelopen jaar echt een partij simpele members erbij gekregen![]()

Laatste tijd toch wel extreem, de hoeveelheid cringe posts die ik voorbij zie komen.
Laatste tijd toch wel extreem, de hoeveelheid cringe posts die ik voorbij zie komen.

Dat zal het zijn inderdaadIs vooral een klein groepje marginalen die een stuk actiever is geworden en daardoor meer aan de oppervlakte raakt![]()
Dbb heeft afgelopen jaar echt een partij simpele members erbij gekregen![]()
Bereid om man en paard te noemen?Laatste tijd toch wel extreem, de hoeveelheid cringe posts die ik voorbij zie komen.
Dat er een Bert is van voor zijn kuur en na zijn kuur is wel duidelijk te merken. Ik vind Bert van voor zijn kuur veel leuker in elk geval. Nu lijkt het wel alsof Bert aan het puberen is.
Is vooral een klein groepje marginalen die een stuk actiever is geworden en daardoor meer aan de oppervlakte raakt![]()