- Waardering
- 18.834
Clearly triggerd, mijn dag weer goed xx.Jeuken je balletjes dan misschien een beetje doordat ze nog in de groei zijn? Kan me voorstellen dat je dan gaat zeuren.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Clearly triggerd, mijn dag weer goed xx.Jeuken je balletjes dan misschien een beetje doordat ze nog in de groei zijn? Kan me voorstellen dat je dan gaat zeuren.
Er zit idd veel haat en negativiteit in de mensen, das altijd al geweest...wat een mooie AvatarDat snappem sommige mensen niet, tja dat komt misschien nog wel. Wat een darkness hier bij sommigen. Heb medelijden met ze.
Maar de liefde voor de darkness is ook een vorm van liefde...
![]()
Er zit idd veel haat en negativiteit in de mensen, das altijd al geweest...wat een mooie Avatar
Maar de liefde voor de darkness is ook een vorm van liefde...
![]()

Come to the Dark side my little Paduwan... we have cookies![]()
Ook jij bent een diamantje hoor Pat....shine kan je lerenKlopt! Dank je. Lekker cringy he? Was nog voor een jochie mn naam noemde en zei dat ik cringy was, dus ik ben gewoon cringy van mezelf. Maar beter cringy dan hatelijk.
Ook jij bent een diamantje hoor Pat....shine kan je leren
Goed zo!!! ik ben trots op jou
Je krijgt mijn stem als ik met @Bubs mag trouwenWat zo in mij opkomt
- alle fake natty’s exposen
- aantal leden unbannen
- @bodybuilding.nl bannen
- jouw account hacken en @HillR om vulgaire pics vragen
- negatieve karma voor @Wanna terug brengen
- alle dopedealers benaderen en een percentage van de omzet eisen
Zullen wij op date? Heb liefde nodigEn alleen maar liefde voor elkaar, weg met het gehaat. Dat zou ook mooi zijn.
Wait... Whut?
Ooops er worden hier bedgeheimen gedeeld