- Waardering
- 34.692
Gebrek aan leiderschap is en zal altijd wel blijven
Ze moeten de scepter gewoon aan mij overhandigen ‘I got this’
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat er een Bert is van voor zijn kuur en na zijn kuur is wel duidelijk te merken. Ik vind Bert van voor zijn kuur veel leuker in elk geval. Nu lijkt het wel alsof Bert aan het puberen is.

Ze moeten de scepter gewoon aan mij overhandigen ‘I got this’

Gaat dat niet op voor alle kuurders?Dat er een Bert is van voor zijn kuur en na zijn kuur is wel duidelijk te merken. Ik vind Bert van voor zijn kuur veel leuker in elk geval. Nu lijkt het wel alsof Bert aan het puberen is.

Nergens last van.@hoxyz voortaan zal ik voordat ik iets post even denken of jij het niet te cringy vindt, not. Wat een gezeik zeg. Last van een afterdip of zo?
Je hebt het in je!! nu nog laten zien...ik geloof in jou!!Ze moeten de scepter gewoon aan mij overhandigen ‘I got this’
Specifieker dan dat wordt het niet Mannasnoepje.Ja hoor. ziek in je kop en gezond met je lijf.Ik zit al 2 dagen over iets te denken en het geraakt er maar niet uit...
Kan je ziek en gezond zijn tegelijk?
Wat zo in mij opkomt
- alle fake natty’s exposen
- aantal leden unbannen
- @bodybuilding.nl bannen
- jouw account hacken en @HillR om vulgaire pics vragen
- negatieve karma voor @Wanna terug brengen
- alle dopedealers benaderen en een percentage van de omzet eisen
WereldverbeteraarEn alleen maar liefde voor elkaar, weg met het gehaat. Dat zou ook mooi zijn.

De Bron is LIEFDEEn alleen maar liefde voor elkaar, weg met het gehaat. Dat zou ook mooi zijn.