AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #117.725
  • Like
Waarderingen: LM
  • #117.727
Godsver, had ik alles zo goed geregeld komt de CEO even met een verzoek (lees= bevel, want belangrijk etc). Dus daar gaat mijn agenda en perfect getimede week. Nu wordt het achter de feiten aan rennen. Mag hopen dat de bonus goed is dit jaar. :mad:

Verder is mijn werk heel tof..... maar het blijft werk.

• #117.728
  • #117.732
Godsver, had ik alles zo goed geregeld komt de CEO even met een verzoek (lees= bevel, want belangrijk etc). Dus daar gaat mijn agenda en perfect getimede week. Nu wordt het achter de feiten aan rennen. Mag hopen dat de bonus goed is dit jaar. :mad:

Verder is mijn werk heel tof..... maar het blijft werk.
Wel mooi dat je tenminste een bonus krijgt .Verder snap ik je frustratie, heel irritant dat soort dingen die tussendoor komen.

• #117.734
Wel mooi dat je tenminste een bonus krijgt .Verder snap ik je frustratie, heel irritant dat soort dingen die tussendoor komen.

Het hoort er bij en is ergens ook wel leuk en spannend. Krijg er prima voor betaald.

Maar het gooit alle plannen voor deze week wel in de war en ik krijg de overuren niet betaald want ‘part of the job’.

P. S. Ik erger me aan mensen die mozzarella niet normaal kunnen uitspreken. Het is modza Gvd.

• #117.735
Chorizo.

• #117.736
Te danken/wijten aan.
Overigens ben ik gestopt met frustreren en verbeteren, maar sommige dingen zijn best wel tenenkrommend, helemaal wanneer het iemand met een voorbeeldfunctie betreft of officiële documenten.

• #117.737
Te danken/wijten aan.
Overigens ben ik gestopt met frustreren en verbeteren, maar sommige dingen zijn best wel tenenkrommend, helemaal wanneer het iemand met een voorbeeldfunctie betreft of officiële documenten.
Heeft wel een tijdje geduurd.

• #117.738
Hiermee krijg je m'n bloeddruk de lucht in, moelleux.

• #117.739
  • #117.740
Reik

Terug
Naar boven