- Waardering
- 3.376
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 14%
jij en Bert passen zo goed bij elkaar hè, hebben jullie dat zelf wel door?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gewoon eens naar mexico gaan dan is het alleen nog maar,
Dat laat ik liever aan @Nienke over.jij en Bert passen zo goed bij elkaar hè, hebben jullie dat zelf wel door?
Bert heeft testosterone voor twee
Ja, zo zeg ik m. Ben alleen benieuwd hoe de belgen het uitspreken.
Word altijd een beetje boos als mensen vanielje vla zeggen. Dat is overigens ook het meest fantasieloze wat je kan kopen in de supermarkt. heeft precies niks met vanille te maken.
jij en Bert passen zo goed bij elkaar hè, hebben jullie dat zelf wel door?
Ik slaap zo goed dat ik weinig slaap nodig ben.

De meeste in deze regio zeggen va-nil-le, een klein gedeelte op z'n Frans. Hangt af van regio en/of dialect wat zeggen jullie?zeggen jullie eigenlijk va-nìl-le, va-niel-je, of vanille (op zn frans)?
Ben jij ook een kloontje?

gewoon eens naar mexico gaan dan is het alleen nog maar,
te kiel laaaaaa te kila tekillaaaa te "hik"
Ik ook op zijn Frans. Maar op zijn Grieks is ook prima.De meeste in deze regio zeggen va-nil-le, een klein gedeelte op z'n Frans. Hangt af van regio en/of dialect wat zeggen jullie?
Wel mooi dat je tenminste een bonus krijgt .Verder snap ik je frustratie, heel irritant dat soort dingen die tussendoor komen.Godsver, had ik alles zo goed geregeld komt de CEO even met een verzoek (lees= bevel, want belangrijk etc). Dus daar gaat mijn agenda en perfect getimede week. Nu wordt het achter de feiten aan rennen. Mag hopen dat de bonus goed is dit jaar.
Verder is mijn werk heel tof..... maar het blijft werk.
Banaan.zeggen jullie eigenlijk va-nìl-le, va-niel-je, of vanille (op zn frans)?
Wel mooi dat je tenminste een bonus krijgt .Verder snap ik je frustratie, heel irritant dat soort dingen die tussendoor komen.
Heeft wel een tijdje geduurd.Te danken/wijten aan.
Overigens ben ik gestopt met frustreren en verbeteren, maar sommige dingen zijn best wel tenenkrommend, helemaal wanneer het iemand met een voorbeeldfunctie betreft of officiële documenten.
Te danken/wijten aan.
Overigens ben ik gestopt met frustreren en verbeteren, maar sommige dingen zijn best wel tenenkrommend, helemaal wanneer het iemand met een voorbeeldfunctie betreft of officiële documenten.
Als je eenmaal aan een poesje gesnuffeldt hebt is al het andere ineens minder belangreik.