ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Ik slaap als een pro
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik slaap als een pro
Geen idee 100kg draagt die wel.
Lekka!!....Dus dat wordt met honger naar bed vanaaf? pfffHeb drie heerlijke wafels gegeten ter waarde van 1000 kcals dus nu verder vandaag wordt het schamel. Ze zijn wel op nu, dat scheelt.

Fijn dat je deelde.Heb drie heerlijke wafels gegeten ter waarde van 1000 kcals dus nu verder vandaag wordt het schamel. Ze zijn wel op nu, dat scheelt.
Waarom doe je jezelf dat toch aan? Uurtje gaan lopen of fietsen, en toch nog normaal eten geen optie?Heb drie heerlijke wafels gegeten ter waarde van 1000 kcals dus nu verder vandaag wordt het schamel. Ze zijn wel op nu, dat scheelt.
Vebaasd mij ook .....dat past allemaal in dat kleine buikje

Waarom doe je jezelf dat toch aan? Uurtje gaan lopen of fietsen, en toch nog normaal eten geen optie?
Kan je wat slagroom kloppen aub. Een wafel zonder slagroom voelt niet compleet aan.Ja ik moest het even kwijt hahaha. Volgende keer ok?
Kan je wat slagroom kloppen aub. Een wafel zonder slagroom voelt niet compleet aan.
Nee, maar een bolletje vanille sla ik nooit af.
zeggen jullie eigenlijk va-nìl-le, va-niel-je, of vanille (op zn frans)?
Ja, zo zeg ik m. Ben alleen benieuwd hoe de belgen het uitspreken.
Die dusde vierde audio in het linkje hoor ik hier veel (van Gwen_bzh)![]()
Uitspraak van Vanille: Hoe wordt Vanille uitgesproken in het Frans, Nederlands, Duits
Uitspraakgids: Leer hoe je Vanille uitspreekt in het Frans, Nederlands, Duits met een moedertaaluitspraak. Vanille Engelse vertaling.nl.forvo.com

Ja.Ja, zo zeg ik m. Ben alleen benieuwd hoe de belgen het uitspreken.
Word altijd een beetje boos als mensen vanielje vla zeggen. Dat is overigens ook het meest fantasieloze wat je kan kopen in de supermarkt. heeft precies niks met vanille te maken.
Pro's zijn niet om 4 uur 's nachts online.
Ja lol. precies. ik stoor me daar aan.