Gast 166060
Huge Freak
- Waardering
- 8.704
Vanaf Vlaanderen wat naar het noord-oosten
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vanaf Vlaanderen wat naar het noord-oosten
Niet doen...
Sancties worden niet besproken en eer je een ban te pakken hebt heb je het al erg bont gemaakt.

Sorry, maar als jij drama wil... *pats* ...Kom op dan, "Joostb_2000"!
Sorry, maar als jij drama wil... *pats* ...Kom op dan, "Joostb_2000"!
Joost ik raad je aan om je eens te bezatten in de kroeg.
Of je registreert hier om mij te PM'en voor een supplier. Dan heb je hem gelijk te pakken.Sancties worden niet besproken en eer je een ban te pakken hebt heb je het al erg bont gemaakt.
rare situatie meegemaakt op het station. Aan het wachten op de trein, naast mij een jongen en meisje. ongeveer mijn leeftijd. het werd mij na een paar minuten duidelijk dat zij hem duidelijk probeerde te maken dat zij hem niet zag zitten. hij bleef maar doordrammen en opdringen, wilde met haar mee naar huis, zou morgen ook in de buurt zijn. Zij voelde zich totaal niet op haar gemak, maar durfde hem ook niet heel hard af te wijzen. Ik keek al een paar keer naar links, waarop hij dichter naar haar toe schoof.
Toen hij haar wilde zoenen en zij aangaf dat niet te willen (ze draaide weg) heb ik er iets van gezegd. Daar schrok hij blijkbaar zo van dat hij niet meer uit zij woorden kwam en half struikelend het perron afliep.
Meisje helemaal in tranen en stortte zich helemaal op me uit ("sorry sorry ik wilde geen heisa maken hier"), we hebben nog even doorgepraat en heb haar een beetje kunnen troosten. Bleek dat die jongen haar stalkte, opeens bij haar werk voor de deur stond (terwijl ze nooit had verteld waar ze werkte) en haar helemaal gevolgd was. heel freaky.
ja bemoei me eigenlijk nooit zo met anderen, maar hij was echt heel vervelend en dreigde de verkeerde kant op te gaan. En ze was duidelijk in paniek.. tja dat raakte bij mij wel wat

ja bemoei me eigenlijk nooit zo met anderen, maar hij was echt heel vervelend en dreigde de verkeerde kant op te gaan. En ze was duidelijk in paniek.. tja dat raakte bij mij wel wat![]()
rare situatie meegemaakt op het station. Aan het wachten op de trein, naast mij een jongen en meisje. ongeveer mijn leeftijd. het werd mij na een paar minuten duidelijk dat zij hem duidelijk probeerde te maken dat zij hem niet zag zitten. hij bleef maar doordrammen en opdringen, wilde met haar mee naar huis, zou morgen ook in de buurt zijn. Zij voelde zich totaal niet op haar gemak, maar durfde hem ook niet heel hard af te wijzen. Ik keek al een paar keer naar links, waarop hij dichter naar haar toe schoof.
Toen hij haar wilde zoenen en zij aangaf dat niet te willen (ze draaide weg) heb ik er iets van gezegd. Daar schrok hij blijkbaar zo van dat hij niet meer uit zij woorden kwam en half struikelend het perron afliep.
Meisje helemaal in tranen en stortte zich helemaal op me uit ("sorry sorry ik wilde geen heisa maken hier"), we hebben nog even doorgepraat en heb haar een beetje kunnen troosten. Bleek dat die jongen haar stalkte, opeens bij haar werk voor de deur stond (terwijl ze nooit had verteld waar ze werkte) en haar helemaal gevolgd was. heel freaky.
ja bemoei me eigenlijk nooit zo met anderen, maar hij was echt heel vervelend en dreigde de verkeerde kant op te gaan. En ze was duidelijk in paniek.. tja dat raakte bij mij wel wat![]()
Is soms ook lastig, je weet nooit wat iemand gaat doen. Maar ik weet hoe het is als niemand iets doet in zo n situatie dus ik zal hetzelfde doen. Ik vemoed dat jij dat ook weet.
precies, daarom werd ik ook getriggerd om er iets van te zeggen. er kwam toch een soort drift in me naar boven.. en herkende de blik van paniek in haar ogen. dat doet wel iets met je.Is soms ook lastig, je weet nooit wat iemand gaat doen. Maar ik weet hoe het is als niemand iets doet in zo n situatie dus ik zal hetzelfde doen. Ik vemoed dat jij dat ook weet.