rare situatie meegemaakt op het station. Aan het wachten op de trein, naast mij een jongen en meisje. ongeveer mijn leeftijd. het werd mij na een paar minuten duidelijk dat zij hem duidelijk probeerde te maken dat zij hem niet zag zitten. hij bleef maar doordrammen en opdringen, wilde met haar mee naar huis, zou morgen ook in de buurt zijn. Zij voelde zich totaal niet op haar gemak, maar durfde hem ook niet heel hard af te wijzen. Ik keek al een paar keer naar links, waarop hij dichter naar haar toe schoof.
Toen hij haar wilde zoenen en zij aangaf dat niet te willen (ze draaide weg) heb ik er iets van gezegd. Daar schrok hij blijkbaar zo van dat hij niet meer uit zij woorden kwam en half struikelend het perron afliep.
Meisje helemaal in tranen en stortte zich helemaal op me uit ("sorry sorry ik wilde geen heisa maken hier"), we hebben nog even doorgepraat en heb haar een beetje kunnen troosten. Bleek dat die jongen haar stalkte, opeens bij haar werk voor de deur stond (terwijl ze nooit had verteld waar ze werkte) en haar helemaal gevolgd was. heel freaky.