- Waardering
- 3.376
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 14%
Dat zijn ook gevoelige onderwerpen waar je sws ook geen grappen over moet maken, respect voor je medemens siert je
Ga toch weg opa
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zijn ook gevoelige onderwerpen waar je sws ook geen grappen over moet maken, respect voor je medemens siert je
Dat het gebeurt is gewoon naar. daar is niks over te zeggen. Ik vind alleen wel dat je er ook wel een grapje over kan maken. Als ik naar mezelf kijk, dan vind ik dat ik een situatie pas echt onder controle heb en met mijn gevoel weet om te gaan als ik er zelf ook om kan lachen en zelfreflectie/zelfspot kan toepassen. Maar goed, is mijn mening, kan me ook voorstellen dat het voor anderen een stuk gevoeliger ligt.
Onderwerpen waar het leven van een ander persoon mee gemoeid is zoals abortus of euthanasie heeft een behoorlijke inpact op mensen en bijna iedereen heeft daarmee te maken in zijn/haar leven, met dat soort grappen ga je mensen shockeren en/of kwetsen.Ik vind dat je overal grappen over moet kunnen maken, over het algemeen juist gevoelige onderwerpen. Is vaak een goede manier om ze ter sprake te brengen. Dat is ook een van de redenen dat ik vaker wacht met grappen maken tot ik mensen beter ken, dan weet ik een beetje beter wat hun tolerantiegehalte is.
rare situatie meegemaakt op het station. Aan het wachten op de trein, naast mij een jongen en meisje. ongeveer mijn leeftijd. het werd mij na een paar minuten duidelijk dat zij hem duidelijk probeerde te maken dat zij hem niet zag zitten. hij bleef maar doordrammen en opdringen, wilde met haar mee naar huis, zou morgen ook in de buurt zijn. Zij voelde zich totaal niet op haar gemak, maar durfde hem ook niet heel hard af te wijzen. Ik keek al een paar keer naar links, waarop hij dichter naar haar toe schoof.
Toen hij haar wilde zoenen en zij aangaf dat niet te willen (ze draaide weg) heb ik er iets van gezegd. Daar schrok hij blijkbaar zo van dat hij niet meer uit zij woorden kwam en half struikelend het perron afliep.
Meisje helemaal in tranen en stortte zich helemaal op me uit ("sorry sorry ik wilde geen heisa maken hier"), we hebben nog even doorgepraat en heb haar een beetje kunnen troosten. Bleek dat die jongen haar stalkte, opeens bij haar werk voor de deur stond (terwijl ze nooit had verteld waar ze werkte) en haar helemaal gevolgd was. heel freaky.
Dit kan kwetsend zijn hè, wie weet gunnen zijn kind(eren) hem geen kleinkinderen.
Mijn zoon is meervoudig gehandicaptDit kan kwetsend zijn hè, wie weet kunnengunnenzijn kind(eren) hem geen kleinkinderen.
Onderwerpen waar het leven van een ander persoon mee gemoeid is zoals abortus of euthanasie heeft een behoorlijke inpact op mensen en bijna iedereen heeft daarmee te maken in zijn/haar leven, met dat soort grappen ga je mensen shockeren en/of kwetsen.
We verschillen hierin van mening
Dit is dan spijtig genoeg een voorbeeld van een grap die aan zijn doel voorbij gaat. Ik was niet op de hoogte van dit feit, was ik dat wel geweest dan was het imo ook ongepast.
Genieten. Nog maar even doorwerken dan.
Val bijna in slaap.
![]()
België loopt wel vaker achter in de evolutie.

Ja oké, maar zou dat niet komen omdat 50% van de Belgen met het paard via boerenwegen gaan?
komt omdat boerenwegen gemaakt van keistenen vaak gladder rijden dan jullie snelwegenJa oké, maar zou dat niet komen omdat 50% van de Belgen met het paard via boerenwegen gaan?
Ja oké, maar zou dat niet komen omdat 50% van de Belgen met het paard via boerenwegen gaan?
!Omdat je altijd te hard van stapel loopt?
nee omdat hij de benen van een marathonloper heeft
Het is Bert, daarom
En daar kom ik lastig van af.