AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #118.446
Dus eigenlijk wat meer rust en minder intensief trainen..
Als je dat vaker overkomt lijkt me wel ja, je hoeft ook niet elke train volluit te gaan, maar verschilt tot persoon, kijk hoe je hersteld...dat is wat telt
intensiteit naar beneden en/of langer herstellen idd

• #118.447
Als je dat vaker overkomt lijkt me wel ja, je hoeft ook niet elke train volluit te gaan, maar verschilt tot persoon, kijk hoe je hersteld...dat is wat telt
intensiteit naar beneden en/of langer herstellen idd
Qua herstel gaat het wel prima, ik luister daarin goed naar m’n lichaam. Denk dat het Een combinatie is van factoren dat ik weer iets onder de leden heb. Pech dus.

• #118.448
Qua herstel gaat het wel prima, ik luister daarin goed naar m’n lichaam. Denk dat het Een combinatie is van factoren dat ik weer iets onder de leden heb. Pech dus.
Het is idd wel het seizoen weer.......bij verminderde weerstand ben je ook eerder vatbaar, dus ben op je hoede, bij mij begint het vaak al met geen zin in de training (door vermoeidheid), blijf allert op die signalen

• #118.449
Ik had zin om te trainen maar voelde mij vermoeid in de gym door de 5x5 deadlift van gister

• #118.454
Mijn sportschool gaat zijn sluitingstijd terugbrengen van 23:00 naar 22:00. Ik train altijd van 22:00 tot 23:00. god***domme.

• #118.457
  • #118.459
Zit ik gezellig in m'n secret hideout even een wijntje te slurpen.
Gooit daar een of ander kleurenblind chickie allemaal bruine flessen op m'n kop.
Zat nochtans bij het groen.

• #118.460
Als je de verlichting van de kerstboom uit T stopcontact haalt en wat prikkeling door je handen voelt gaan en dit ziet :eek:
image.jpeg

Moet ik die boom weer leeghalen om ander lichtjes erin te doen :scold:

en ja ik weet het.. enorm droge klauwen... :o
Nieuwe lampjes :)
image.jpeg

Terug
Naar boven