bramophyte
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2.084
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 15%
Dus eigenlijk wat meer rust en minder intensief trainen..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus eigenlijk wat meer rust en minder intensief trainen..
Je bent te laat:Kijk kinders, daarom noemen ze het dus de suicide grip.
Al weekend Bert?

Bedoel, ja erg voor die kerel.. had het meer over dat andere filmpjes een groter indruk hebben gemaakt op mij
Als je dat vaker overkomt lijkt me wel ja, je hoeft ook niet elke train volluit te gaan, maar verschilt tot persoon, kijk hoe je hersteld...dat is wat teltDus eigenlijk wat meer rust en minder intensief trainen..
Qua herstel gaat het wel prima, ik luister daarin goed naar m’n lichaam. Denk dat het Een combinatie is van factoren dat ik weer iets onder de leden heb. Pech dus.Als je dat vaker overkomt lijkt me wel ja, je hoeft ook niet elke train volluit te gaan, maar verschilt tot persoon, kijk hoe je hersteld...dat is wat telt
intensiteit naar beneden en/of langer herstellen idd
Het is idd wel het seizoen weer.......bij verminderde weerstand ben je ook eerder vatbaar, dus ben op je hoede, bij mij begint het vaak al met geen zin in de training (door vermoeidheid), blijf allert op die signalenQua herstel gaat het wel prima, ik luister daarin goed naar m’n lichaam. Denk dat het Een combinatie is van factoren dat ik weer iets onder de leden heb. Pech dus.
en toen?Ik had zin om te trainen maar voelde mij vermoeid in de gym door de 5x5 deadlift van gister
waarom dan geen 3x5 (of zelfs 1x5 2x/wk)Ik had zin om te trainen maar voelde mij vermoeid in de gym door de 5x5 deadlift van gister
High reps low rest sessie van gemaakt
Tijd voor een home gym dan.Mijn sportschool gaat zijn sluitingstijd terugbrengen van 23:00 naar 22:00. Ik train altijd van 22:00 tot 23:00. god***domme.

Hoogtijd om zelf eentje op te richten.Mijn sportschool gaat zijn sluitingstijd terugbrengen van 23:00 naar 22:00. Ik train altijd van 22:00 tot 23:00. god***domme.
FixedHoogtijd om zelf eentje op te richten.
Peter Bond's HealthAcadamy.
Open elke dag van 21.59 tot 23u01.
Nieuwe lampjesAls je de verlichting van de kerstboom uit T stopcontact haalt en wat prikkeling door je handen voelt gaan en dit ziet
![]()
Moet ik die boom weer leeghalen om ander lichtjes erin te doen
en ja ik weet het.. enorm droge klauwen...![]()