XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #118.481
30m moeten staren in de spiegel om oogcontact te maken naar nabby dat de legpress bezet zat te houden en echt geen zin in trainen had. Like 10m rust per set en ondertussen nog wat kijken hoe hij 0 likes had op tinder.
Toch weg gestaard gekregen xD.
Ik loop er altijd naartoe en vraag dan hoeveel sets ze nog moeten en dan blijf ik irritant rondom de machine hangen.
Met legpress vraag ik altijd of er nog platen bij moeten en vooral als ze dan al op hun max zitten rotten ze sneller op dan de bedoeling was. :rocknana:

• #118.482
Ik train best hard. Maar dat is vooral ivm de meeste natte kranten in mijn gym.

Beetje lafjes je rondje doen... de meesten doen dat. Prima als ze dat fijn vinden, maar echt fitter en sterker word je er niet van.

• #118.483
Ik train best hard. Maar dat is vooral ivm de meeste natte kranten in mijn gym.

Beetje lafjes je rondje doen... de meesten doen dat. Prima als ze dat fijn vinden, maar echt fitter en sterker word je er niet van.
Heb je geen hardcore gym in de buurt? Intrinsieke motivatie is wel een must als de atmosfeer te wensen over laat

• #118.484
Heb je geen hardcore gym in de buurt? Intrinsieke motivatie is wel een must als de atmosfeer te wensen over laat

Nee, niet echt. En deze is op mooie afstand, vriendelijke sfeer en voldoende spullen & sauna (voor mij heel belangrijk). Verder alles in orde qua personeel en openingstijden.

Een leuke meer hardcore gym zou wel tof zijn, maar er is er eigenlijk maar één in de buurt en dat us dan wel weer een hele ruige tent (motorbende style) + verder fietsen.

Dus lekker hier in de brave gym. Anders is er nog basic fit en fff, maar dan zit ik tussen de pubers.

• #118.485
Nee, niet echt. En deze is op mooie afstand, vriendelijke sfeer en voldoende spullen & sauna (voor mij heel belangrijk). Verder alles in orde qua personeel en openingstijden.

Een leuke meer hardcore gym zou wel tof zijn, maar er is er eigenlijk maar één in de buurt en dat us dan wel weer een hele ruige tent (motorbende style) + verder fietsen.

Dus lekker hier in de brave gym. Anders is er nog basic fit en fff, maar dan zit ik tussen de pubers.
Gewoon lekker zelf je ding doen, je gaat ook voor jezelf nietwaar, personeel en openingstijden is zeer zeker belangrijk, we hebben allemaal een drukke agenda, en lekker in de buurt is dan ook zeker een uitkomst.

Hier onlangs ook een basic shit geopend, sinds na het ongeval heb ik een homegym, alweer 2 jaar nu en vind het heerlijk, vette playlist en knallen :cool:

• #118.486
Gewoon lekker zelf je ding doen, je gaat ook voor jezelf nietwaar, personeel en openingstijden is zeer zeker belangrijk, we hebben allemaal een drukke agenda, en lekker in de buurt is dan ook zeker een uitkomst.

Hier onlangs ook een basic shit geopend, sinds na het ongeval heb ik een homegym, alweer 2 jaar nu en vind het heerlijk, vette playlist en knallen :cool:
Zou ook wel een eigen powerrack willen en een bankje. Maar past toch allemaal net niet goed in de garage. Daarnaast; als ik trainen dan doe ik echt mijn best daar. Hier is de drempel lager, maar ben bang de afleiding ook veel groter.

• #118.487
Ruimtegebrek gaat je opbreken, steeds over tussendoor wringen, is niet handig met op en afbouwen. Bij mijn is net te klein maar het gaat..
Als je steeds gestoord wordt tijdens je workout thuis, door je partner en-of kids ga je stressen, das niet handig idd en kan zelfs lijden tot ongelukken in het ergste geval pffff dat wil je niet hebben. :(

• #118.492
Het nadeel van een dikkop is dat je sneller ergens tegenaan loopt :fuux:

20191216_144406.jpg

• #118.497
Godver , sta ik weer in de file. Vanochtend ook al bijna 2 uur over gedaan .

• #118.499
Ja, dat mag mits je stilstaat.

• #118.500

Stilstaan
Staat u stil (bijvoorbeeld in de file, voor een verkeerslicht of op een parkeerplaats), dan mag u uw elektronische apparatuur vasthouden.

Terug
Naar boven