Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #118.461
Mijn dag is nog niet verpest, maar we hebben nog ongeveer 9 uur te gaan ...

• #118.463
Na 3x 85kg op de benchpress op een of andere manier vandaag ineens alle kracht uit m’n borst kwijt. Flies op helft van het gewicht gedaan en daarna maar enkel nog gefocust op triceps, waar dit ineens vandaan komt :( Gelukkig triceps wel allemaal op normaal gewicht kunnen doen, ligt dus niet moeheid oid. Lijkt echt specifiek in de borst. Misschien nog niet goed genoeg hersteld dan, hopelijk volgende keer weer op niveau....

• #118.466
Na 3x 85kg op de benchpress op een of andere manier vandaag ineens alle kracht uit m’n borst kwijt. Flies op helft van het gewicht gedaan en daarna maar enkel nog gefocust op triceps, waar dit ineens vandaan komt :( Gelukkig triceps wel allemaal op normaal gewicht kunnen doen, ligt dus niet moeheid oid. Lijkt echt specifiek in de borst. Misschien nog niet goed genoeg hersteld dan, hopelijk volgende keer weer op niveau....
Iedereen heeft wel eens een off day. Goed eten, slapen, dagje extra rust en gewoon weer gaan.

• #118.467
ik ook laatst, daarna 1 dagje langer gerust en weer back on track :)
Hoop het! Dit was wel flink balen gezien ik eindelijk m’n borst weer aan het bijtrekken was. Ging de laatste tijd (misschien iets te) goed.. Zo maar eens even genieten van de post workout maaltijd die m’n vriendin aan het bereiden is :D

• #118.468
Hoop het! Dit was wel flink balen gezien ik eindelijk m’n borst weer aan het bijtrekken was. Ging de laatste tijd (misschien iets te) goed.. Zo maar eens even genieten van de post workout maaltijd die m’n vriendin aan het bereiden is :D
Waarschijnlijk delts en tries die het laten af weten, (nog niet hersteld) borst is wel een sterke spier

• #118.469
Huidplooi meting laten doen. Al met al 47mm. Hmm, ik ben een fatso die droog toont.

• #118.475
Hoe trots? Second base trots?
1576339062849.gif

• #118.477
Argh. Ik heb zo’n moment gehad. Dat tikje op m’n schouder van een onbekende tijdens het trainen. Zucht, oordopje uit, “ja?”. Komt ie;

“Je moet echt je rug recht houdentijdens het bankdrukken, zo loop je blessures op..”

Om die ellendige discussie uit de weg te gaan en gewoon weer verder te kunnen met m’n training hem maar bedankt voor z’n tip.

Daarna uiteraard weer middels een perfecte houding van een powerlift bench press lekker gedrukt ondanks z’n afkeurende blik.

• #118.479
30m moeten staren in de spiegel om oogcontact te maken naar nabby dat de legpress bezet zat te houden en echt geen zin in trainen had. Like 10m rust per set en ondertussen nog wat kijken hoe hij 0 likes had op tinder.
Toch weg gestaard gekregen xD.

• #118.480
Terug
Naar boven