Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt me heel leuk om daar opzichter te zijn en punten uit te delen.Hoogtijd om zelf eentje op te richten.
Peter Bond's HealthAcadamy.
Open elke dag tot 23u01.

Gelukkig triceps wel allemaal op normaal gewicht kunnen doen, ligt dus niet moeheid oid. Lijkt echt specifiek in de borst. Misschien nog niet goed genoeg hersteld dan, hopelijk volgende keer weer op niveau....Kreun jij niet af en toe bij een zware deadlift?Lijkt me heel leuk om daar opzichter te zijn en punten uit te delen.
Niet opruimen, 5 punten
Geluid maken tijdens oefeningen, 2 punten
...
ik ook laatst, daarna 1 dagje langer gerust en weer back on track

Iedereen heeft wel eens een off day. Goed eten, slapen, dagje extra rust en gewoon weer gaan.Na 3x 85kg op de benchpress op een of andere manier vandaag ineens alle kracht uit m’n borst kwijt. Flies op helft van het gewicht gedaan en daarna maar enkel nog gefocust op triceps, waar dit ineens vandaan komtGelukkig triceps wel allemaal op normaal gewicht kunnen doen, ligt dus niet moeheid oid. Lijkt echt specifiek in de borst. Misschien nog niet goed genoeg hersteld dan, hopelijk volgende keer weer op niveau....
Hoop het! Dit was wel flink balen gezien ik eindelijk m’n borst weer aan het bijtrekken was. Ging de laatste tijd (misschien iets te) goed.. Zo maar eens even genieten van de post workout maaltijd die m’n vriendin aan het bereiden isik ook laatst, daarna 1 dagje langer gerust en weer back on track![]()

Waarschijnlijk delts en tries die het laten af weten, (nog niet hersteld) borst is wel een sterke spierHoop het! Dit was wel flink balen gezien ik eindelijk m’n borst weer aan het bijtrekken was. Ging de laatste tijd (misschien iets te) goed.. Zo maar eens even genieten van de post workout maaltijd die m’n vriendin aan het bereiden is![]()
Je ziet er toch goed uit op je profielfoto?Huidplooi meting laten doen. Al met al 47mm. Hmm, ik ben een fatso die droog toont.

Ik deadlift niet (meer)Kreun jij niet af en toe bij een zware deadlift?
Ik vraag dit voor een vriend.

Dacht ik al te zien aan jouw fysiek
Jouw! Heel goed.
Hoe trots? Second base trots?
Met 1 vinger ben ik al tevreden

Of basic fit 24/7
Lees veel haat over basicfit maar vind het best wel een goede gym.
Enkel traint niemand er hard. Maar mits 80% van DBB ook niet hard traint vind ik de haat onterecht.