AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #118.503
That esculated quickly. Vanochtend een beetje kriebelhoest.

Nu is m'n eten vies en klink ik als een zeehond en voelen m'n bijholten alsof mijn gezicht tussen een deur en een kozijn zit, en mijn grootste vijand deze tegen me kop knalt. 36x per seconde.

• #118.504

Stilstaan
Staat u stil (bijvoorbeeld in de file, voor een verkeerslicht of op een parkeerplaats), dan mag u uw elektronische apparatuur vasthouden.
Dacht dat het überhaupt in de auto verboden was ook al sta je stil jouw mobiel vast ge hebben.

• #118.505

Nu is m'n eten vies en klink ik als een zeehond en voelen m'n bijholten alsof mijn gezicht tussen een deur en een kozijn zit, en mijn grootste vijand deze tegen me kop knalt. 36x per seconde.
Ik wist niet dat vrouwen ook de "man flu" konden krijgen.

• #118.515
Ik ben dus niet de enige die me daaraan stoort. Staat ook verkeerd bij iedere IFBB-wedstrijd, al jarenlang:
1576523782422.png

• #118.516

:( Beterschap!

• #118.518
  • #118.520
Ik weet nog niet voor welke bond ik een wedstrijd ga doen in de toekomst, maar de keuze is beperkt. Wat is de reden dat je dit noemt? Vriendjespolitiek?
Als je commentaar hebt op hun taalgebruik moet er je er ver van weg blijven. :D

Even een anekdote in die strekking:
Ooit had ik een fout gevonden in de inleidende pagina's van het "Chemiekaarten" boek dus heb ik om een editie van het jaar daarvoor gevraagd omdat ik twijfels had bij de verdure inhoud van dat ook.

Terug
Naar boven