MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #118.601
Met de viervoeter naar dierenarts. Is einde verhaal, inslapen. Geen leuk nieuws maar het beste voor de hond.
idd pijn is niet fijn ik heb er ook 2 weggebracht, zelfs vrij kort op elkaar, dan wordt het wel stil in huis.....Sterkte! :(

• #118.605
Oplader vergeten :(. Nja misschien ook wel een keer goed voor mij.

• #118.606
Ik snap niet waarom scholen nog altijd dingen laten vanbuiten leren...
Heeft imo niks van nut.

edit: bij geschiedenis als je geen geschiedenis volgt.

• #118.607
Na m'n set romanian deadlift kon ik mijn vingers niet meer strekken. Holy shit. M'n vriend heeft ze voorzichtig moeten strekken. Leek wel een mong**l. That shit hurts

• #118.612
Scherpe pijn schiet vol in mijn onderrug tijdens het deadliften... niet eens aangekomen bij m'n werkgewicht :(

• #118.615
  • #118.616
Scherpe pijn schiet vol in mijn onderrug tijdens het deadliften... niet eens aangekomen bij m'n werkgewicht :(
Ooit schoot het bij mij en had ik 2 weken last van een plekje van me onderrug. Kon daardoor niet deadliften maar ook niet squatten, barbell rows, dumbbel Rows. Was op zich niet zo’n groot probleem want ik kon wel gewoon lat pull down uitvoeren zolang me rug recht bleef had ik nergens last van

• #118.617
Nu het over blessures gaat. Wie heeft er al meerdere gehad? En hoe ging jouw werkgever er mee om? :)

• #118.620
Ik denk dat het heel erg verschillend is. ik ben in vaste dienst en ”veiligheid boven alles“ is het motto van mijn werkgever dus als ik vanwege lichamelijke of geestelijke klachten niet instaat ben om te werken kan ik me gewoon ziekmelden en dat is 9/10 geen probleem

Terug
Naar boven