apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Dit soort filmpjes zijn goed voor m'n zelfvertrouwen. Wat zijn ze in sommige landen toch moeilijk lelijk.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het doet me deugd om te weten dat ik op dit forum vergezeld wordt door meerdere brokkenpilotenLos van wat ik al geschreven heb.
- Mijn kuitbeen gebroken en enkelbanden gescheurd, gelijk gegipst, maar pas na 2,5 week geopereerd aan mijn enkelbanden omdat ze niet hadden opgemerkt dat die gescheurd waren.
- Knieschijf is ooit gedisloceerd geweest.
- Serratus Aterior is ingescheurd geweest aan de zelfde kant als waar mijn schouder van beschadigd Is.
- Een gebroken pink.
- Beschadigd kraakbeen in een pols.
Buiten dit en mijn mentale issues ben ik helemaal gezond.
.Vervroegd 9 uurtjeOm 8u57 deze ochtend een man gezien die met (vermoedelijk) zijn zoontje langs de weg waggelde. Terwijl hij rustig een blikje Jupiler naar binnen werkte.
Schande.
*iedereen weet toch dat drinken slechts na 10u verantwoord is.

Hahaha als ik een massage wil kan ik dat prima melden hoor. Hoef ik niet verkapt te schrijven

Wil je nu een massage of niet?Hahaha als ik een massage wil kan ik dat prima melden hoor. Hoef ik niet verkapt te schrijven![]()
Ze vraagt er wel om.
Krijg ook deze indruk.
Ik zie de uitnodiging wel verschijnen.Hahaha als ik een massage wil kan ik dat prima melden hoor. Hoef ik niet verkapt te schrijven![]()

@IRONic Pumper, maar nee wil geen massage@IRONic Pumper nomen wil een massage!

Ik hoor het tracy gewoon zeggen lol.