Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #118.621
Ik denk dat het heel erg verschillend is. ik ben in vaste dienst en ”veiligheid boven alles“ is het motto van mijn werkgever dus als ik vanwege lichamelijke of geestelijke klachten niet instaat ben om te werken kan ik me gewoon ziekmelden en dat is 9/10 geen probleem
Maar als jij door het sporten steeds niet kan functioneren dan kunnen ze daar toch over gaan klagen?

• #118.622
Steeds niet kan lastig worden maar als het zo nu en dan gebeurt is dat geen probleem (mits ze de bezetting rond krijgen). Sowieso is het ziekmelden en de begeleiding daarna iets waar je baas officieel niet veel over te zeggen heeft, dat is aan een arbodienst.

• #118.624
Ja nou ligt het er ook aan wat voor werk iemand doet. Kantoorbaan of fysiek bezig zijn enzo.

• #118.626
Het ligt er natuurlijk ook maar net aan wat de blessure is, ik ben met fietsen bijvoorbeeld twee keer hard onderuit gegaan, beide keren een lichte hersenschudding (ik droeg telkens een helm) de ene keer ook nog schade aan mijn schouder waarvoor ik hem een week ofzo in een mitella moest houden en de andere keer een gebroken duim en een bloeduitstorting aan een zij van net onder mijn ribben tot onder mijn knie. Dan zit er (met mijn werk) niets anders op dan je ziek te melden.

• #118.630
Nu het over blessures gaat. Wie heeft er al meerdere gehad? En hoe ging jouw werkgever er mee om? :)
Nooit echt iets meegemaakt in de gym waardoor ik niet kon werken. Ik heb vaak injectie pijn gehad of spierpijn door legday of onderrug en op werk was het doorbijten. Paar pillen ibuprofen achterover slaan

• #118.631
Pech en jarenlang op jonge leeftijd verkeerd getraind. "flyes zo diep mogelijk dat je het lekker voelt rekken. Is goed voor de gains". Sindsdien chronische schouderpijn. Ook als ik niet train.
Begin van de zomervakantie met skateboarden door m'n enkel gegaan na een 7 stair toen ik 12 was. Zo stom geweest om geen pauze te nemen. Elke dag door m'n enkel blijven gaan. Nu slappe enkels.
Knieën naar de klote (genen van m'n moeder).
Teveel gezeten vroegah (o.a. runescape) waardoor m'n rug beetje scheef is. Hierdoor ook soms last van een aanhechting van een spier aan m'n linker ribben, waardoor ik na lang staan soms moet zitten/liggen. Is wel minder geworden door veel rug te trainen.
Last van zenuw in elleboog.
Nu weer last van een achillespees blessure in rechtervoet.

Ik ben een wandelend wrak :roflol:
Maar f it, keep on going.

• #118.632
Pech en jarenlang op jonge leeftijd verkeerd getraind. "flyes zo diep mogelijk dat je het lekker voelt rekken. Is goed voor de gains". Sindsdien chronische schouderpijn. Ook als ik niet train.
Begin van de zomervakantie met skateboarden door m'n enkel gegaan na een 7 stair toen ik 12 was. Zo stom geweest om geen pauze te nemen. Elke dag door m'n enkel blijven gaan. Nu slappe enkels.
Knieën naar de klote (genen van m'n moeder).
Teveel gezeten vroegah (runescape) waardoor m'n rug beetje scheef is. Hierdoor ook soms last van een aanhechting van een spier aan m'n linker ribben, waardoor ik na lang staan soms moet zitten/liggen. Is wel minder geworden door veel rug te trainen.
Last van zenuw in elleboog.
Nu weer last van een achillespees blessure in rechtervoet.

Ik ben een wandelend wrak :roflol:
Maar f it, keep on going.
Ik voel mij een stuk beter sorry en sterkte man.

Wie gaat hier overheen,?

• #118.633
Oja

En kheb ooit m'n rechter duim verbrijzeld toen ik een jaar of 9 was. Mis hierdoor helaas een beetje mobiliteit. Hookgrip kan ik met rechts niet doen.
Maar ik heb nu wel een badass bliksemschicht litteken op m'n rechter duim. Lang voordat Harry Potter bestond.
Trendsetter! :cool:

Een tip, ga nooit knikkers op straat uit een put vissen wanneer je geholpen wordt door een r*tard, want die laat de putdeksel vallen wanneer je je hand eruit trekt.. En laat je daarna dan ook niet helpen door de moeder van die r*tard als die dierenarts is.. Het werkt blijkbaar toch anders bij mensen.

• #118.634
verkramping?/spierscheurtje? wel goed opgewarmd? ben je mooi zoet mee pffff STERKTE!! :(
Thanks!

Denk geen verkramping of spierscheurtje. Voelt eerder als zenuwpijn (beknelling?), verder ook geen expert op dit gebied haha. Opwarmen was wel prima, was bezig met mijn laatste gewicht voor het echte werk. Ik had in het begin van de week (helaas) ook al wat last aan de onderrug. :(
Ooit schoot het bij mij en had ik 2 weken last van een plekje van me onderrug. Kon daardoor niet deadliften maar ook niet squatten, barbell rows, dumbbel Rows. Was op zich niet zo’n groot probleem want ik kon wel gewoon lat pull down uitvoeren zolang me rug recht bleef had ik nergens last van
Ik ben er nu ook even bang voor. Frontsquatten ging ook zeker niet meer en heb maar wat lunges en kuiten gedaan om toch nog iets gedaan te hebben.

• #118.635
Ik voel mij een stuk beter sorry en sterkte man.

Wie gaat hier overheen,?

Los van wat ik al geschreven heb.
  • Mijn kuitbeen gebroken en enkelbanden gescheurd, gelijk gegipst, maar pas na 2,5 week geopereerd aan mijn enkelbanden omdat ze niet hadden opgemerkt dat die gescheurd waren.
  • Knieschijf is ooit gedisloceerd geweest.
  • Serratus Aterior is ingescheurd geweest aan de zelfde kant als waar mijn schouder van beschadigd Is.
  • Een gebroken pink.
  • Beschadigd kraakbeen in een pols.

Buiten dit en mijn mentale issues ben ik helemaal gezond.

Terug
Naar boven