XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #119.521
Als avond mens is in de ochtend trainen gewoon een hell. Ben dan net een oud wijf. Oh wait.. dat is vast de 30.. never mind.

Trainen op weinig slaap daarin tegen geen probleem.

Ik ben er 35, maar wel idd een ochtendmens.

Ik train ook maar max 40 minuten, meestal eerder +-30. Echt bodybuilding/high volume zou ik ook niet fasted kunnen volgens mij.

• #119.522
@vntl m'n eten is al verteerd voor ik m'n laatste hap op heb. Mentaal dan :roflol:

Ik ben er 35, maar wel idd een ochtendmens.

Ik train ook maar max 40 minuten, meestal eerder +-30. Echt bodybuilding zou ik ook niet fasted kunnen volgens mij.
Ah zie daar zit het verschil! Mijn trainingen zijn wel wat langer dan dat.

• #119.523
Ah zie daar zit het verschil! Mijn trainingen zijn wel wat langer dan dat.

Precies dit, zo zie je maar hoeveel variabelen er zijn waardoor de één veel beter op het één gaat en de andere het andere weer fijner vind...

Ik ben ook vaak zo maar 1.15 uur bezig in de gym met een redelijk hoge intensiteit op de compounds. Dan is een beetje brandstof best wenselijk om de training een beetje fatsoenlijk vol te kunnen houden... Heb op een te lege maag al vaak genoeg sterretjes gezien naar een zware deadlift of squat :spaz:

• #119.524
Idem hier, maar het is ook een stukje mindset imo. Het is niet zo alsof ik in de ochtend echt minder kracht heb dan in de middag, het voelt gewoon allemaal veel zwaarder. Ik had er vroeger altijd een hekel aan om in de ochtend te trainen, maar haal er nu over het algemeen wel meer voldoening uit, helemaal met een deftige benen training om 9u :woot:

Okay truth be told, de rest van de zondag ben ik echt niks meer waard :roflol:
idd na een HEFTIGE beentrain ben je behoorlijk van slag, lekker brak, die kun je dan beter in het weekend plannen :D

• #119.526
  • #119.529
Het heeft meer goed wakker zijn te maken en daar bovenop het feit dat je einde dag wel al veel meer voeding verteerd hebt die energie geeft. Overigens hoeft voeding niet verteerd te zijn voor er energie van vrijkomt, zeker niet met carbs die veel eenvoudige suikers bevatten.
Amylase begint in je mond al zetmeel om te zetten naar suikers. Dus een boterham geeft vrijwel vanaf het begin van kauwen al glucose af.

P. S. Deadliften overleefd, net biet gekotst wel bijna ko gegaan.

• #119.531
Amylase begint in je mond al zetmeel om te zetten naar suikers. Dus een boterham geeft vrijwel vanaf het begin van kauwen al glucose af.

P. S. Deadliften overleefd, net biet gekotst wel bijna ko gegaan.

Ik ben er groot mee geworden :thumbs:

Met brood, niet met deadliften :roflol:

• #119.532
Waarom doe je dat man? cns trainen :D
Is lekker. En en je wordt er groot en sterk van. Ik eindig wel met wat isolatie, maar ik focus op grotere compounds. Die zijn leuk en veel effectiever.

Daarnaast zijn mijn doelen niet een wedstrijdfysiek ofzo. Ik wil fit en sterk zijn.

• #119.534
Precies dit, zo zie je maar hoeveel variabelen er zijn waardoor de één veel beter op het één gaat en de andere het andere weer fijner vind...

Ik ben ook vaak zo maar 1.15 uur bezig in de gym met een redelijk hoge intensiteit op de compounds. Dan is een beetje brandstof best wenselijk om de training een beetje fatsoenlijk vol te kunnen houden... Heb op een te lege maag al vaak genoeg sterretjes gezien naar een zware deadlift of squat :spaz:
Op een volle maag zie ik vaak ook sterretjes. Maar met goed ontbijt/eten kan ik echt duidelijk meer tillen.

• #119.535
  • #119.536
Is lekker. En en je wordt er groot en sterk van. Ik eindig wel met wat isolatie, maar ik focus op grotere compounds. Die zijn leuk en veel effectiever.

Daarnaast zijn mijn doelen niet een wedstrijdfysiek ofzo. Ik wil fit en sterk zijn.

Speed deadliften werkt voor mij beter op dat gebied. Die 5*3*180kg was de einde van mijn speed mesocyclus. Nu ga ik eerst 2 weken enkel power cleanen, dan deload van de deadlift terug naar 140kg en elke training 10kg bij, 5 set van 3 zo snel mogelijk, zonder belt. Volgende mesocyclus hoop ik op 210kg*3*5 te eindigen, met 10kg bw eraf.

Moet wel zeggen dat ik maar sinds begin december terug deadlift sinds jaren(of toch serieus sinds jaren), mede door een gebroken teen en gekneusde voet in oktober, terwijl ik in september maar terug met liften begonnen ben.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven