Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #119.541
Heb ik wel eens in mijn kuit of biceps, gaat bij mij dan altijd vanzelf weer over na een paar uur.
Ik heb het nu al 3 dagen non stop
nee
Enige verklaring
Irritant is dat. Heeft iedereen we eens denk ik. Heb ooit gelezen dat het komt door geestelijke vermoeidheid. Vooral twitches in je gezicht, maar misschien een goed excuus om even ontzettend lui te doen vandaag ?
De fatigue is inderdaad hoog en mijn slaap de afgelopen week zeer matig, hopelijk na een goed dutje dat het weg is.

• #119.542
Speed deadliften werkt voor mij beter op dat gebied. Die 5*3*180kg was de einde van mijn speed mesocyclus. Nu ga ik eerst 2 weken enkel power cleanen, dan deload van de deadlift terug naar 140kg en elke training 10kg bij, 5 set van 3 zo snel mogelijk, zonder belt. Volgende mesocyclus hoop ik op 210kg*3*5 te eindigen, met 10kg bw eraf.

Moet wel zeggen dat ik maar sinds begin december terug deadlift sinds jaren(of toch serieus sinds jaren), mede door een gebroken teen en gekneusde voet in oktober, terwijl ik in september maar terug met liften begonnen ben.
Ik ben er nog niet zo lang geleden mee begonnen. Erg lekker en zwaar. Maar voelt echt goed.

• #119.545
Alcoholvrije wijn een gooi gegeven want dry january. Gewoon een dure glazen fles met rode druivensap.

• #119.549
Ik heb het nu al 3 dagen non stop
nee

Enige verklaring

De fatigue is inderdaad hoog en mijn slaap de afgelopen week zeer matig, hopelijk na een goed dutje dat het weg is.

Ik heb het al weken, voornamelijk de bovenarmen. Ik kijk het nog een week of twee aan voordat ik er weer mee naa de ha ga.

• #119.550
  • #119.553
M’n dag is niet echt verpest maar zo’n oude man liep naar me toe en confrontereerde mij met, “wat denk je dat je zo breed bent en niemand hoeft te groeten ofzo?” Waarbij ik reageer ik kom hier om te trainen niet om te praten, ik kom voor me lichaam hier. Zei die van wat je kijkt ook niet naar vrouwen ofzo? Ik zei nee heb al een vriendin bovendien kijk ik naar niemand. En ik droeg mijn bril niet eens. Maar daarna zei die je hebt gelijk is goed.

ochtenden is basic fit altijd een buurthuis

• #119.554
M’n dag is niet echt verpest maar zo’n oude man liep naar me toe en confrontereerde mij met, “wat denk je dat je zo breed bent en niemand hoeft te groeten ofzo?” Waarbij ik reageer ik kom hier om te trainen niet om te praten, ik kom voor me lichaam hier. Zei die van wat je kijkt ook niet naar vrouwen ofzo? Ik zei nee heb al een vriendin bovendien kijk ik naar niemand. En ik droeg mijn bril niet eens. Maar daarna zei die je hebt gelijk is goed.

Leuk!

• #119.555

Basicfit is altijd een buurthuis. Stank, vuil, en hygiene wordt niet te vaak naar gekeken.

Ik ben heel blij met mijn duurdere maar lokale gym. Gewichten mochten wat zwaarder, maar voor de rest proper en strikt beleid naar hygiene.

• #119.556

Lekker verklaren ook. Zulke vragen verdienen niet eens een antwoord :roflol:

• #119.557
Basicfit is altijd een buurthuis. Stank, vuil, en hygiene wordt niet te vaak naar gekeken.

Ik ben heel blij met mijn duurdere maar lokale gym. Gewichten mochten wat zwaarder, maar voor de rest proper en strikt beleid naar hygiene.

Hier is die schoon en netjes. Voor nog geen twee tientjes 24/7 toegang en het aanbod is echt niet slecht.

• #119.558
Hier is die schoon en netjes. Voor nog geen twee tientjes 24/7 toegang en het aanbod is echt niet slecht.
Ja oké maar dit basic fit vestiging is groot bevat technogym apparatuur is vanmij 5 minuten lopen. En meestal willen ze alleen met mij praten als ik heavy weight push

• #119.559

Is per locatie echt heel verschillend, bijvoorbeeld; Ede=ranzig, Wageningen=schoon, Nijmegen=ranzig, Goes=brandschoon, Barneveld=brandschoon.. De ene is helaas de andere niet :mad:

Lucky bastard..

Ja oké maar dit basic fit vestiging is groot bevat technogym apparatuur is vanmij 5 minuten lopen. En meestal willen ze alleen met mij praten als ik heavy weight push

Gezellig, bakje thee.. Koekje erbij.. :rolleyes:

• #119.560

Goed zo, stel je maar op als de agressieve trenbolone gorilla. Zal ze leren die mensen die er voor de gezelligheid komen.

Terug
Naar boven