MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #119.563
Is per locatie echt heel verschillend, bijvoorbeeld; Ede=ranzig, Wageningen=schoon, Nijmegen=ranzig, Goes=brandschoon, Barneveld=brandschoon.. De ene is helaas de andere niet :mad:
:rolleyes:

Het zou moeten lukken dat ik dan enkel slechte heb gehad. Antwerpen, Etterbeek, en 2x Sint-Niklaas waren alle4 schraal, mogelijk doordat het merendeel niet van autochtone afkomst was. In de douche gescheten, de wasbak verstopt met scheerschuim en haar, kerel die een dumbbell naar een ander gooit middenin het krachthonk,...

Ik heb er de extra cash voor over.

• Wow
Waarderingen: Vonk
  • #119.564
Waze die een snellere route inplande, helemaal binnendoor, waardoor ik later was dan via de file :mad:

• #119.566
In b4 gangesrape :eek:

• #119.567
  • #119.568
Ja oké maar dit basic fit vestiging is groot bevat technogym apparatuur is vanmij 5 minuten lopen. En meestal willen ze alleen met mij praten als ik heavy weight push
àls je nou een jaartje geen gear pakt heb je de homegym bij mekaar , Sociale cohesie in een gym is wel zo prettig

• #119.569
Basicfit is altijd een buurthuis. Stank, vuil, en hygiene wordt niet te vaak naar gekeken.

Ik ben heel blij met mijn duurdere maar lokale gym. Gewichten mochten wat zwaarder, maar voor de rest proper en strikt beleid naar hygiene.
Basic fit Aalsmeer is echt top. Heeft alle apparatuur, schoon, nieuw, geen mocro's.
Basic fit Europaboulevard te Amsterdam daarentegen..

• #119.571
Laatst bewerkt:
  • #119.573
Dit is een nieuw woord voor me.
Geen echte aanwinst me dunkt.

Alle credits daarvoor gaan naar:
1579605698394.png

Terug
Naar boven