Sterling
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2.645
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 87kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is per locatie echt heel verschillend, bijvoorbeeld; Ede=ranzig, Wageningen=schoon, Nijmegen=ranzig, Goes=brandschoon, Barneveld=brandschoon.. De ene is helaas de andere niet
![]()

Kom mee met ons! Met 5 wat rondhossen zonder vrouwen en flauwe grappen vertellen.Waarschijnlijk niet op reis dit jaar.
Of toch niet samen met m'n vrouw.
hehehheheMoet naar de autokeuring, maar compleet geen zin in
Kom mee met ons! Met 5 wat rondhossen zonder vrouwen en flauwe grappen vertellen.
you went dere

àls je nou een jaartje geen gear pakt heb je de homegym bij mekaar , Sociale cohesie in een gym is wel zo prettigJa oké maar dit basic fit vestiging is groot bevat technogym apparatuur is vanmij 5 minuten lopen. En meestal willen ze alleen met mij praten als ik heavy weight push
Basic fit Aalsmeer is echt top. Heeft alle apparatuur, schoon, nieuw, geen mocro's.Basicfit is altijd een buurthuis. Stank, vuil, en hygiene wordt niet te vaak naar gekeken.
Ik ben heel blij met mijn duurdere maar lokale gym. Gewichten mochten wat zwaarder, maar voor de rest proper en strikt beleid naar hygiene.
@mat zal me helpen, niet?hehehhehe
you went dere
@IRONic Drunker als je wijntje wat zoutig smaakt zou ik toch snel de hotel kamer opzoeken en de deur op slot doen![]()
Dit is een nieuw woord voor me.
Dit is een nieuw woord voor me.
Geen echte aanwinst me dunkt.
Wie is dat?

Naam aub.Feitelijk een politieke lamlul uit Nederland, maar in context een verwijzing naar een forumlid die het woord tot leven heeft geroepen![]()
Mat herben aka mr plofkop aka ik vul de plek van fortuyn wel aka nu geeft geen hond meer om me

Heeft een vriendin.