XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #119.661
Neen, ik zag het ook voorbij komen en gelijk op volgen gezet, wat een verrijking van mijn leven.

20200114_182258.jpg
20200118_122754.jpg
20200122_180313.jpg

• #119.663
  • #119.665
Had eigenlijk een shift van 08:00 - 14:00 maar, er was storing met de vrachtwagen en met die pool kon je niet communiceren. Dus wij begrepen dat hij terugreed en zaten wij zonder nieuwe lading. Dus van de manager moesten wij allemaal naar huis.

08:00 - 11:15 dubbelbetaald gekregen door eigenlijk niks te doen behalve spiegelen en wat dingetjes vullen wat al in de magazijn stond

• #119.666
Had eigenlijk een shift van 08:00 - 14:00 maar, er was storing met de vrachtwagen en met die pool kon je niet communiceren. Dus wij begrepen dat hij terugreed en zaten wij zonder nieuwe lading. Dus van de manager moesten wij allemaal naar huis.

08:00 - 11:15 dubbelbetaald gekregen door eigenlijk niks te doen behalve spiegelen en wat dingetjes vullen wat al in de magazijn stond
Dus je hebt 6,5 uur betaald gekregen voor bijna niets doen en nu is je dag verpest?

• #119.667
Blijkbaar mag je iedereen uit je topic bannen zonder dat deze persoon de regels overtreedt. Alleen op de aanname dat er meer speelt. :wanker:

• #119.669
  • #119.670
  • #119.672
Blijkbaar mag je iedereen uit je topic bannen zonder dat deze persoon de regels overtreedt. Alleen op de aanname dat er meer speelt. :wanker:
Pesterij gedrag buiten het forum om wordt ook meegenomen in beslissingen.
Dit wordt intern verder besproken en hoeft niet uitgesmeerd te worden op het forum

• #119.676
Pesterij gedrag buiten het forum om wordt ook meegenomen in beslissingen.
Dit wordt intern verder besproken en hoeft niet uitgesmeerd te worden op het forum
Pesterijen, heb je daar bewijs voor, want dit is zwartmakerij... En dat mag volgens je eigen regels niet.

Je gaat ermee akkoord om de Dienst niet te gebruiken om materiaal te plaatsen of ernaar te linken dat lasterlijk, beledigend, haatdragend, bedreigend, spam of spam-achtig, aanstootgevend of erotisch is, persoonlijke informatie van anderen bevat, het auteursrecht schendt, illegale activiteiten aanmoedigt, of anderszins in strijd is met de wet.

Nogmaals ik uit mijn gevoel, ik heb geen kritiek op het forum beleid. Maar enfin blijkbaar hebben bepaalde leden een voorrangspositie.

Terug
Naar boven