XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #119.682
Omdat de IFBB Prof. sectie bijvoorbeeld op sterven na dood is. Er is zelfs een achtvoudige winnaar die geen eigen topic heeft. Verder zijn er interessantere offtopic topics/secties.
Hoeveel % van de leden volgt het echte bb?
En de mindere klasses?
Ik denk nog geen 10%.

• #119.683
Hoeveel % van de leden volgt het echte bb?
En de mindere klasses?
Ik denk nog geen 10%.
Geen idee. Hoeveel zouden er dit gezien hebben?

't Zal me ook worst wezen. Heb zo stilaan het idee gekregen dat het op lange termijn niet goed afloopt met DBB. Er zijn al eerder, meerdere, Nederlandstalige fora gesneuveld

• #119.684
Omdat de IFBB Prof. sectie bijvoorbeeld op sterven na dood is. Er is zelfs een achtvoudige winnaar die geen eigen topic heeft. Verder zijn er interessantere offtopic topics/secties.

Conclusie; het is een beetje bizar dat deze twee topics het populairst zijn.
Zo'n topic als dit is prima om even je frustratie te uiten als dingen tegen zitten in het leven of op sportvlak (blessures e.d.), maar niet om onderlinge ruzies uit te vechten of beslissingen van de mods ter discussie te stellen .

Niet iedereen is evenzeer met prof BB bezig of daarin geïnteresseerd. Ik moet zeggen dat ik jouw input erg waardeer, heb vandaag voor m'n training ter motivatie nog één van de filmpjes gekeken die je recent had gepost, waarvoor dank. :thumbup:

• #119.690
DBB is meer een forum waar Nederlanders die aan fitness doen samenkomen om over fitness en andere dingen uit het leven te praten.

Veel van de meest active leden zijn powerlifters...

Dat gaat toch al jaren prima?

• #119.695
  • #119.696
Wees gezegend mede broeders en zusters! Ik heb al 2 zakken verdampte wiet op en ik voel me net zo vredig als uh, Gandhi. En dat was een groot man, maar hij had wel ff aan zijn biceps mogen werken. Misschien is dat wat een jaarlijks spiritueel festival zoals hieronder. Ik zit er zelf ook tussen 5.50 min. Prepare for Ironic Pumper a pipe!

• #119.697
Wees gezegend mede broeders en zusters! Ik heb al 2 zakken verdampte wiet op en ik voel me net zo vredig als uh, Gandhi. En dat was een groot man, maar hij had wel ff aan zijn biceps mogen werken. Misschien is dat wat een jaarlijks spiritueel festival zoals hieronder. Ik zit er zelf ook tussen 5.50 min. Prepare for Ironic Pumper to pipe!

Gaat @IRONic Drunker je pijpen?

• #119.698
Pesterijen, heb je daar bewijs voor, want dit is zwartmakerij... En dat mag volgens je eigen regels niet.

Nogmaals ik uit mijn gevoel, ik heb geen kritiek op het forum beleid. Maar enfin blijkbaar hebben bepaalde leden een voorrangspositie.

Ik vind die bijdrages over lijken, best aanstoot gevend, als ik moderator was, had ik je allang gebaned. Maar ik heb hier niets te zeggen.

Terug
Naar boven