Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #119.642
Mijn logboek zegt 835 in het laatste 6,5 jaar.
Laten we afronden naar 1000 of 1100 want soms glipt er wel eens eentje naar binnen zonder weet.

• #119.645
Dit bericht wat mijn s9+ opeens aangeeft...

Ik ben een zeer tevreden apple gebruiker, mijn via rijkswegen verstrekte dienst telefoon ( Samsung ) heeft deze melding ook gegeven , bij onderzoek deed hij dit alleen met een goedkope lader , met orginele lader en snoer nergens geen last van

• #119.646
Wakker worden met dag 4 van een gigantische opgeblazen buik, hartstikke misselijk en ook nog eens een energiepijl van -130. Die kantoor klimaatregeling is echt killing voor mijn gezondheid, kan de klok erop gelijk zetten zodra de eerste ziek is dat ik ook ga.

• #119.647
Wakker worden met dag 4 van een gigantische opgeblazen buik, hartstikke misselijk en ook nog eens een energiepijl van -130. Die kantoor klimaatregeling is echt killing voor mijn gezondheid, kan de klok erop gelijk zetten zodra de eerste ziek is dat ik ook ga.

Waarom is je weerstand zo laag dan?

• #119.648
Wist ik het maar, aan m'n eten/sporten/slapen ligt het allemaal niet en eind vorig jaar medisch volledig alles doorgelopen waar weinig uit kwam. Denk dat ik gewoon vrij vatbaar ben en het feit dat onze afdeling een volledig open kantoor tuin is (waar iedereen al weken aan het hoesten/sniffen/ziek zijn is) een beetje een 'gevaren' zone is in dat oogpunt. Er zit zo'n klimaatregeling in het gebouw maar die is ook vrij verouderd, dus ik denk dat dat ook niet erg meehelpt.

• #119.649
Lekkage aan stadsverwarming.
---
Gaatje in kies, eerste keer.

• #119.650
  • #119.651
Ik ben een worstelpromoter en ik zoek nog wat jobbers voor een aankomend event.
Jobbers werken per match en hebben geen vast contract ofzo. Beetje de losers van worstelen.
Dus ik zoek een beetje op een bodybuilding forum naar iemand die die rol mogelijk kan vervullen.
Al gauw vond ik iemand die precies overeenkwam met wat ik nodig had, een echte loser.
Maar dan ook echt een echte loser.

Ik stuur die persoon een privé berichtje of hij mogelijk interesse heeft om een keertje te worstelen.
Krijg ik als reactie terug "Ik worstel niet graag met mannen, maar als je een zus hebt, liefst wel 18+, heb ik wellicht interesse."
Heel apart natuurlijk, waarschijnlijk durft hij irl niet eens zo stoer te doen.
Wat ik ook heel raar vond is dat hij zei "liefst wel 18+" oftewel ze mag ook minderjarig zijn.
Tuurlijk heb ik weer de pedo van het forum gevonden hoor.
Het kan ook nooit normaal.

Kut Helmond.

• #119.652
Ik ben een worstelpromoter en ik zoek nog wat jobbers voor een aankomend event.
Jobbers werken per match en hebben geen vast contract ofzo. Beetje de losers van worstelen.
Dus ik zoek een beetje op een bodybuilding forum naar iemand die die rol mogelijk kan vervullen.
Al gauw vond ik iemand die precies overeenkwam met wat ik nodig had, een echte loser.
Maar dan ook echt een echte loser.

Ik stuur die persoon een privé berichtje of hij mogelijk interesse heeft om een keertje te worstelen.
Krijg ik als reactie terug "Ik worstel niet graag met mannen, maar als je een zus hebt, liefst wel 18+, heb ik wellicht interesse."
Heel apart natuurlijk, waarschijnlijk durft hij irl niet eens zo stoer te doen.
Wat ik ook heel raar vond is dat hij zei "liefst wel 18+" oftewel ze mag ook minderjarig zijn.
Tuurlijk heb ik weer de pedo van het forum gevonden hoor.
Het kan ook nooit normaal.

Kut Helmond.
:roflol:
Edit: met jou wil ik wel worstelen hoor.:p

• #119.654
Net door afwezigheid van onderzoek een project in moeten leveren met 3000 woorden te weinig..... het had er 7000 moeten hebben.
Nu maar hopen dat de leraar het juist wel fijn vind dat ik het niet zo langdradig maak :o

• #119.655
Balen.... bench press 5 x 60... 5 x 75 .... 5 x 80 (sterven)...5 x 80 ....3 x 80 (failure!!!!!) FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK!!
hex bar deadlift: 3 x 5 x 135 kilo was bijna te zwaar
front squat 3 x 5 x 60 (doodgaan)
back squat 2 x 5 x 60 fuuuuuck!!!!

barbell curl... voor de lol 10 x 20 kilo (was bijna te zwaar) zielig!

Man man man.... f**k me sideways in the ass!
Dat gaat wat worden de komende weken en maanden.... (misschien geen goed idee om zo te trainen maar voel me wel energieker sinds ik herstart ben (vandaag 4 de training of zo)

• #119.656
Balen.... bench press 5 x 60... 5 x 75 .... 5 x 80 (sterven)...5 x 80 ....3 x 80 (failure!!!!!) FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK!!
hex bar deadlift: 3 x 5 x 135 kilo was bijna te zwaar
front squat 3 x 5 x 60 (doodgaan)
back squat 2 x 5 x 60 fuuuuuck!!!!

barbell curl... voor de lol 10 x 20 kilo (was bijna te zwaar) zielig!

Man man man.... f**k me sideways in the ass!
Dat gaat wat worden de komende weken en maanden.... (misschien geen goed idee om zo te trainen maar voel me wel energieker sinds ik herstart ben (vandaag 4 de training of zo)
Wow, goed om te lezen dat je weer op de weg terug bent en herstart bent met trainen. :woot:
Zet 'm op. :)

• #119.658
Na 3 weken geen last voor het eerst weer een poging gedaan tot benchen. Tijdens m'n eerste werkset schiet het bij rep 4 ineens weer in mn schouder verdomme.

• #119.659
Zo'n gozer op Facebook heeft een pop gekocht. En post om de dag rare foto's van chuckie
20200118_123716.jpg

Terug
Naar boven