trenchmouth2
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 472
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 63kg
Ik ken jouw drankgebruik niet maar die paar sigaretjes die je rookt zullen je niks bezorgen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ken jouw drankgebruik niet maar die paar sigaretjes die je rookt zullen je niks bezorgen.
Flessen wijn gekkie.
Wakker worden met dag 4 van een gigantische opgeblazen buik, hartstikke misselijk en ook nog eens een energiepijl van -130. Die kantoor klimaatregeling is echt killing voor mijn gezondheid, kan de klok erop gelijk zetten zodra de eerste ziek is dat ik ook ga.
Net terug v d tandarts, geen gaatjes dus veel te snel weer weg... het is altijd lente in de ogen v d tandartsassistenteLekkage aan stadsverwarming.
---
Gaatje in kies, eerste keer.
Ik ben een worstelpromoter en ik zoek nog wat jobbers voor een aankomend event.
Jobbers werken per match en hebben geen vast contract ofzo. Beetje de losers van worstelen.
Dus ik zoek een beetje op een bodybuilding forum naar iemand die die rol mogelijk kan vervullen.
Al gauw vond ik iemand die precies overeenkwam met wat ik nodig had, een echte loser.
Maar dan ook echt een echte loser.
Ik stuur die persoon een privé berichtje of hij mogelijk interesse heeft om een keertje te worstelen.
Krijg ik als reactie terug "Ik worstel niet graag met mannen, maar als je een zus hebt, liefst wel 18+, heb ik wellicht interesse."
Heel apart natuurlijk, waarschijnlijk durft hij irl niet eens zo stoer te doen.
Wat ik ook heel raar vond is dat hij zei "liefst wel 18+" oftewel ze mag ook minderjarig zijn.
Tuurlijk heb ik weer de pedo van het forum gevonden hoor.
Het kan ook nooit normaal.
Kut Helmond.

Al gauw vond ik iemand die precies overeenkwam met wat ik nodig had, een echte loser.
Maar dan ook echt een echte loser.

Wow, goed om te lezen dat je weer op de weg terug bent en herstart bent met trainen.Balen.... bench press 5 x 60... 5 x 75 .... 5 x 80 (sterven)...5 x 80 ....3 x 80 (failure!!!!!) FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK!!
hex bar deadlift: 3 x 5 x 135 kilo was bijna te zwaar
front squat 3 x 5 x 60 (doodgaan)
back squat 2 x 5 x 60 fuuuuuck!!!!
barbell curl... voor de lol 10 x 20 kilo (was bijna te zwaar) zielig!
Man man man.... f**k me sideways in the ass!
Dat gaat wat worden de komende weken en maanden.... (misschien geen goed idee om zo te trainen maar voel me wel energieker sinds ik herstart ben (vandaag 4 de training of zo)

Zo'n gozer op Facebook heeft een pop gekocht. En post om de dag rare foto's van chuckie
Ja die ja. Ken jij hem,?