ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Op je muil
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op je muil
Action!
Oh? Aanraders? Ik zou alweer naar een elektro zaak gaan
.Die dingen kosten 3/4 euro daar .. haast goedkoper dan een nieuw setje batterijenOh? Aanraders? Ik zou alweer naar een elektro zaak gaan.

Als jullie niets maar van me horen, dan weten jullie waarom.Ik app wel met sommigen maar zit niet in DIE groep. In geen een groep trouwens. En ik betaal hier ook flink voor. Ik mag jou trouwens niet.

Is gewoon een klein adertje. Bloed maakt er meer van dan het is hahahaGisteravond tijdens het prikken waarschijnlijk door een ader heen gegaan.
Zat tijdens het aspireren geen bloed in de spuit maar toen ik de naald uit het been trok kwam er een partij bloed uit het been.
Kon gelijk het bed verschonen.
Gisteravond tijdens het prikken waarschijnlijk door een ader heen gegaan.
Zat tijdens het aspireren geen bloed in de spuit maar toen ik de naald uit het been trok kwam er een partij bloed uit het been.
ik heb standaard een zooi wc papier mee just in case. Maar zet eigenlijk als rechtstaand of zittend op een kruk. Dan moet ik alleen de vloer afvegen soms.Kcal onlangs opgehoogd naar 5400. Resultaat afgelopen week. +0,0 kg.
prik dan ook in de gluteGisteravond tijdens het prikken waarschijnlijk door een ader heen gegaan.
).Dank je, de afscheidsdienst is om 20u vanavond.
Intussen wel al een vervanger in huis gehaald (ja, van de action @vntl).

Daar spuit regelmatig ook gewoon een straal bloed uit bij mij hoor.