- Waardering
- 9.211
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
zelf geen last van , hebben jullie allemaal kwetsbare bloedvaten ?Daar spuit regelmatig ook gewoon een straal bloed uit bij mij hoor.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zelf geen last van , hebben jullie allemaal kwetsbare bloedvaten ?Daar spuit regelmatig ook gewoon een straal bloed uit bij mij hoor.
Tricep laatst ook voor het eerst, die spoot echt een eindzelf geen last van , hebben jullie allemaal kwetsbare bloedvaten ?
he is a squirter !Tricep laatst ook voor het eerst, die spoot echt een eind
Is da nie een beetje grof?
Is da nie een beetje grof?
Afscheid nemen van de oude weegschaal met taart gemaakt op de nieuwe?

Naar welke jumbo ga je? Vlakbij je of bij het centrum. Want die boeken in het centrum wil ik niet mee eens op pad.Is best irritant inderdaad maar met die dagjes uit zegels zeg ik altijd dat ik ze wel aanneem als ze met me meegaan.
Echt cheesy maar het werkt wel.
Heb nog 0 zegels namelijk
Dan weten we haar sterrenbeeld ook.
Ik ben weegschaal.
Joh
Boeken?Naar welke jumbo ga je? Vlakbij je of bij het centrum. Want die boeken in het centrum wil ik niet mee eens op pad.
Da's Fries
Auto correct en rum. Excuus.
Het is zelfs zo erg dat ik niet meer weet wat hier hoorde te staanNaar welke jumbo ga je? Vlakbij je of bij het centrum. Want die boeken in het centrum wil ik niet mee eens op pad.
Naar welke jumbo ga je? Vlakbij je of bij het centrum. Want die boeken in het centrum wil ik niet mee eens op pad.

Hahaha, grappige is dat ik ook effectief weegschaal ben
.Hahaha, grappige is dat ik ook effectief weegschaal ben.