- Waardering
- 4.301
- Lengte
- 2m01
Amon Göth... Wanneer je zelfs te gestoord bent voor de nazi's.Ze stopten hem in een gekkenhuis.
Zijn kleindochter... Ik denk dat opa haar en zijn vrouw had vermoord

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Amon Göth... Wanneer je zelfs te gestoord bent voor de nazi's.Ze stopten hem in een gekkenhuis.

Ja, ken haar. Vind het ook maar een ietwat vreemde dame. Ze claimt dat ze rondliep in de bibliotheek van Hamburg (als ik me niet vergis), en een willkeurig boek vastnam. Als bij wonder was het Ich muss doch meinen Vater lieben, oder? van haar biologische moeder.![]()
Zijn kleindochter... Ik denk dat opa haar en zijn vrouw had vermoord![]()
Nogal toevallig inderdaad. Natuurlijk ook wel handig, dan kan ze zelf ook een graantje meepikken.Ja, ken haar. Vind het ook maar een ietwat vreemde dame. Ze claimt dat ze rondliep in de bibliotheek van Hamburg (als ik me niet vergis), en een willkeurig boek vastnam. Als bij wonder was het Ich muss doch meinen Vater lieben, oder? van haar biologische moeder.
Ik zocht toentertijd de desbetreffende bibliotheek op. Hebben ze daar pofferdomme 10 000 boeken.
Ja, dat heeft ze ook gedaan.Natuurlijk ook wel handig, dan kan ze zelf ook een graantje meepikken.

volgens mij ben ik weer single.
whoohooo.
gelukkig is de whisky nog niet op.
volgens mij ben ik weer single.
whoohooo.
gelukkig is de whisky nog niet op.
loopt al langer niet goed.
Als je een SUV had kon je daar in wonen.alleen we wonen samen en kunnen niet zo makkelijk ergens anders heen...
so that's going to be intresting.
alleen we wonen samen en kunnen niet zo makkelijk ergens anders heen...
so that's going to be intresting.

nee that's not it.Tja het enige wat ik kan zeggen, als ze je af en toe irriteert, is ze perfect. De meeste vrouwen irriteren mij iig al heel snel en voortdurend.
Gras is niet groener aan de overkant trust me.![]()
nee that's not it.
we lijken gewoon steeds meer in belangrijke dingen niet goed samen te gaan.
zij wilt erg veel aandacht, ik veel tijd voor mezelf.
zij wilt erg veel aandacht, ik veel tijd voor mezelf.
zij heeft genoeg aan 1xpm seks, ik niet.
zij is erg snel bang en nerveus voor onbekende dingen, ik wil wat meer risico nemen.
soms is het ook goed en vullen we elkaar juist aan, maar laatste maanden werkt het niet zo lekker.
Daar is wel iets van aan. Ben er toch al een paar tegen gekomen die fucked up beyond repair waren. Terwijl ik zelf een halve zool ben.Mijn vader zei ooit, vrouwen die boven de 25 nog single zijn, zijn dat niet zonder reden. Dus wees op je hoede als je weer een nieuwe chick zoekt, geen idee hoe oud je ook bent overigens. Hoe ouder, des te meer bagage en hoe veeleisender ze worden terwijl ze zelf niet veel meer te bieden hebben.

Daar is wel iets van aan. Ben er toch al een paar tegen gekomen die fucked up beyond repair waren. Terwijl ik zelf een halve zool ben.![]()
. Mooi is dat.Aan je foto's te zien had je beter 5kg kunnen veeliezen
niet je mening onder stoelen en banken steken, maar gewoon echt zeggen wat je vindt.Hoe doen jullie dat toch, ik heb nog nooit een kaart of topican gehad.
Ik heb er nog 2 uit 2008 maar die vervallen niet.Hoe doen jullie dat toch, ik heb nog nooit een kaart of topican gehad.
Mijn vader zei ooit, vrouwen die boven de 25 nog single zijn, zijn dat niet zonder reden. Dus wees op je hoede als je weer een nieuwe chick zoekt, geen idee hoe oud je ook bent overigens. Hoe ouder, des te meer bagage en hoe veeleisender ze worden terwijl ze zelf niet veel meer te bieden hebben.