AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #119.841
:fluit:

Amon Göth... Wanneer je zelfs te gestoord bent voor de nazi's. :roflol: Ze stopten hem in een gekkenhuis.
Getty.jpg

Zijn kleindochter... Ik denk dat opa haar en zijn vrouw had vermoord :roflol:

• #119.842
Getty.jpg

Zijn kleindochter... Ik denk dat opa haar en zijn vrouw had vermoord :roflol:
Ja, ken haar. Vind het ook maar een ietwat vreemde dame. Ze claimt dat ze rondliep in de bibliotheek van Hamburg (als ik me niet vergis), en een willkeurig boek vastnam. Als bij wonder was het Ich muss doch meinen Vater lieben, oder? van haar biologische moeder.

Ik zocht toentertijd de desbetreffende bibliotheek op. Hebben ze daar pofferdomme 10 000 boeken.

• #119.843
Ja, ken haar. Vind het ook maar een ietwat vreemde dame. Ze claimt dat ze rondliep in de bibliotheek van Hamburg (als ik me niet vergis), en een willkeurig boek vastnam. Als bij wonder was het Ich muss doch meinen Vater lieben, oder? van haar biologische moeder.

Ik zocht toentertijd de desbetreffende bibliotheek op. Hebben ze daar pofferdomme 10 000 boeken.
Nogal toevallig inderdaad. Natuurlijk ook wel handig, dan kan ze zelf ook een graantje meepikken.

• #119.849
alleen we wonen samen en kunnen niet zo makkelijk ergens anders heen...
so that's going to be intresting.

• #119.850
  • #119.851
alleen we wonen samen en kunnen niet zo makkelijk ergens anders heen...
so that's going to be intresting.

Tja het enige wat ik kan zeggen, als ze je af en toe irriteert, is ze perfect. De meeste vrouwen irriteren mij iig al heel snel en voortdurend.

Gras is niet groener aan de overkant trust me. :roflol:

• #119.852
Tja het enige wat ik kan zeggen, als ze je af en toe irriteert, is ze perfect. De meeste vrouwen irriteren mij iig al heel snel en voortdurend.

Gras is niet groener aan de overkant trust me. :roflol:
nee that's not it.
we lijken gewoon steeds meer in belangrijke dingen niet goed samen te gaan.

• #119.854
zij wilt erg veel aandacht, ik veel tijd voor mezelf.
zij heeft genoeg aan 1xpm seks, ik niet.
zij is erg snel bang en nerveus voor onbekende dingen, ik wil wat meer risico nemen.

soms is het ook goed en vullen we elkaar juist aan, maar laatste maanden werkt het niet zo lekker.

• #119.855
zij wilt erg veel aandacht, ik veel tijd voor mezelf.
zij heeft genoeg aan 1xpm seks, ik niet.
zij is erg snel bang en nerveus voor onbekende dingen, ik wil wat meer risico nemen.

soms is het ook goed en vullen we elkaar juist aan, maar laatste maanden werkt het niet zo lekker.

Bespreekbaar maken en aan werken, wil een van de twee er niet aan werken is het wel klaar idd. Mrja vraag je zelf af, als al deze zaken niet aan de orde waren, zou ik dan met deze chick kinderen willen / oud willen worden w/e.

Mijn vader zei ooit, vrouwen die boven de 25 nog single zijn, zijn dat niet zonder reden. Dus wees op je hoede als je weer een nieuwe chick zoekt, geen idee hoe oud je ook bent overigens. Hoe ouder, des te meer bagage en hoe veeleisender ze worden terwijl ze zelf niet veel meer te bieden hebben.

• #119.856
Als je een SUV had kon je daar in wonen.
1580687122326.png

Mijn vader zei ooit, vrouwen die boven de 25 nog single zijn, zijn dat niet zonder reden. Dus wees op je hoede als je weer een nieuwe chick zoekt, geen idee hoe oud je ook bent overigens. Hoe ouder, des te meer bagage en hoe veeleisender ze worden terwijl ze zelf niet veel meer te bieden hebben.
Daar is wel iets van aan. Ben er toch al een paar tegen gekomen die fucked up beyond repair waren. Terwijl ik zelf een halve zool ben. :thinking::dunno:

• #119.858
  • #119.860

Vaak mag je daar je bromance amigos voor bedanken, maar sommige vrouwen hebben gewoon ook helemaal geen zin in dat eeuwige gezeik van mannen en redden het prima zonder :roflol:

Terug
Naar boven