Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #119.884
  • #119.885

Mijn tinder staat ook op 18-25j lmoa.
Dames boven de 25 en single zijn meestal cc riders die hun hele leven zich door de hoogste chad hebben laten neukn en hun pijlen te hoog hebben gericht voor relatie, een hoop goede mannen afgewezen voor te lage status/ looks/ ... Na hun 30ste zakken ze in hun standaards om met een cuck te trouwen en vervolgens te divorce rapen.

Mannen rijpen als wijn, vrouwen als melk.

Deal with it.

• #119.886
Ik heb anders genoeg 40+ers gezien waar ik wel een beschuitje mee zou willen eten.

• #119.887

Mijn tinder staat ook op 18-25j lmoa.
Dames boven de 25 en single zijn meestal cc riders die hun hele leven zich door de hoogste chad hebben laten neukn en hun pijlen te hoog hebben gericht voor relatie, een hoop goede mannen afgewezen voor te lage status/ looks/ ... Na hun 30ste zakken ze in hun standaards om met een cuck te trouwen en vervolgens te divorce rapen.

Mannen rijpen als wijn, vrouwen als melk.

Deal with it.

Ja, jij bent echt waar een dame van onder de 25 jaar naar op zoek is.

• #119.888
Ik heb anders genoeg 40+ers gezien waar ik wel een beschuitje mee zou willen eten.

Ja pump n dump hooguit lmoa.
Mannen vallen op jonge vrouwen omdat die het gezondste kind kunnen werpen.
Met een oude taart heb je nogal verhoogd risico op complicatie.
Dit is gewoon de natuur die in zijn werk treed.

• #119.890
En vrouwen vallen dan op grote sterke mannen die het gezin kunnen beschermen.

Heb jij even pech.

• #119.893
  • #119.894
Jongen ik naai er waar jij jezelf enkel kan op aftrekken.
Je gedrag is i.i.g. wel dat van een puber, dus je past wel in de leeftijdscategorie. Tot 35 kunnen ze prima kinderen krijgen zonder een al te groot risico, vanaf dan gaat het snel. Ik prefereer 20-27, ben zelf tegen de 24. Onder de 20 is het gedrag vaak nog iets te 'kinds', boven de 27 wordt de leeftijd te laat wanneer ik zelf kinderen zou willen.

• #119.895

:roflol: Wie wilt er nou in godsnaam zo'n chick van 20 die verwacht dat je dankbaar moet zijn omdat je in haar uitgewoonde poes eens mag duwen?
Het is niet voor niks dat de categorieën stepmom, milf, etc het zo goed doen. Mannen willen vrouwen. Geen meisjes.

• #119.898
Je gedrag is i.i.g. wel dat van een puber, dus je past wel in de leeftijdscategorie. Tot 35 kunnen ze prima kinderen krijgen zonder een al te groot risico, vanaf dan gaat het snel. Ik prefereer 20-27, ben zelf tegen de 24. Onder de 20 is het gedrag vaak nog iets te 'kinds', boven de 27 wordt de leeftijd te laat wanneer ik zelf kinderen zou willen.
Dit is een andere situatie natuur;ijk, ik hoef geen kind meer dus dan gaat het bij mij om ervaring en goede seks.

Terug
Naar boven