XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #119.861
zij wilt erg veel aandacht, ik veel tijd voor mezelf.
zij heeft genoeg aan 1xpm seks, ik niet.
zij is erg snel bang en nerveus voor onbekende dingen, ik wil wat meer risico nemen.

soms is het ook goed en vullen we elkaar juist aan, maar laatste maanden werkt het niet zo lekker.
Dit boek gaat je helpen om elkaar beter te leren begrijpen, waarom je bent zoals je bent
Mannen en vrouwen zijn verschillend, in denken doen en laten en hebben daardoor ook verschillende behoeften.
Het is een eye-opener......so true!!

• #119.862
Bespreekbaar maken en aan werken, wil een van de twee er niet aan werken is het wel klaar idd. Mrja vraag je zelf af, als al deze zaken niet aan de orde waren, zou ik dan met deze chick kinderen willen / oud willen worden w/e.

Mijn vader zei ooit, vrouwen die boven de 25 nog single zijn, zijn dat niet zonder reden. Dus wees op je hoede als je weer een nieuwe chick zoekt, geen idee hoe oud je ook bent overigens. Hoe ouder, des te meer bagage en hoe veeleisender ze worden terwijl ze zelf niet veel meer te bieden hebben.

eens

• #119.864
Nog niet, maar ik kan me goed voorstellen dat genoeg vrouwen ervoor kiezen. Heb sinds ik single ben relatief slechte ervaringen met het mannelijke deel van de bevolking mogen meemaken, dus ik snap het wel dat niet iedereen zin heeft in een volwassen formaat kind :D

• #119.866
Bespreekbaar maken en aan werken, wil een van de twee er niet aan werken is het wel klaar idd. Mrja vraag je zelf af, als al deze zaken niet aan de orde waren, zou ik dan met deze chick kinderen willen / oud willen worden w/e.

Mijn vader zei ooit, vrouwen die boven de 25 nog single zijn, zijn dat niet zonder reden. Dus wees op je hoede als je weer een nieuwe chick zoekt, geen idee hoe oud je ook bent overigens. Hoe ouder, des te meer bagage en hoe veeleisender ze worden terwijl ze zelf niet veel meer te bieden hebben.

...of gewoon altijd chicks onder de 25 daten

• #119.870
Dus wees op je hoede als je weer een nieuwe chick zoekt, geen idee hoe oud je ook bent overigens. Hoe ouder, des te meer bagage en hoe veeleisender ze worden terwijl ze zelf niet veel meer te bieden hebben.

Hmmm afgelopen maanden met meiden van 30 tot vrouwen van 50 gedate.
Sorry hoor maar de 40+ hebben echt wel meer te bieden........
Het verschil in seks en ervaring is gewoon dag en nacht.

• #119.872
Nog niet, maar ik kan me goed voorstellen dat genoeg vrouwen ervoor kiezen. Heb sinds ik single ben relatief slechte ervaringen met het mannelijke deel van de bevolking mogen meemaken, dus ik snap het wel dat niet iedereen zin heeft in een volwassen formaat kind :D

fake stats!

maar ofc, onder de heren zitten ook genoeg rotte appels

• #119.874
Nog geen 25+, of nog niet single?

• #119.879
Terug
Naar boven