Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #120.001
  • #120.002
  • #120.003
Nope, daar wil ik niet eens dood gevonden worden.
De Basic fit bij mij in de buurt is de netste gym in de omgeving :roflol:

Elke plate en dumbell op de vaste plek, alles is schoon, geen geschreeuw, iedereen gebruikt een handdoek en als je je shit niet opruimt spreken ze je meteen aan.

• #120.004

Elke plate en dumbell op de vaste plek, alles is schoon, geen geschreeuw, iedereen gebruikt een handdoek en als je je shit niet opruimt spreken ze je meteen aan.

Was dat bij ons ook maar zo... ik word af en toe gek van het zoeken naar de juiste gewichten :fire:

• #120.008

Hier is het wel altijd schoon maar spullen opruimen is voor velen nogal een uitdaging.

• #120.009
Ging ooit eens in Maastricht bij die boten jointje halen. Riepen 5 mocros. 'Hey homo , wil je klappen?' In België heb je dat niet zo extreem.
Daar kan je maar 1 ding opzeggen.

Neen, ik heb geen tijd van wachten tot de rest van jullie groepje er is.

Alsook, je moet er best Beta uitzien als mensen dit roepen naar je.

Nope, daar wil ik niet eens dood gevonden worden.
Dat is nu net het leuke aan Basic-Fit dat er zoveel verschillende mensen zijn.
Hoe meer er zijn, hoe meer ik me "thuis" voel.

• #120.011
vannacht behoorlijk ziek, eerst maar ff :kots:waar komt dit nou weer vandaan, ik kan de dag niet herrinneren dat ik voor het laatst heb gespuugd,
Vandaag wel een rustdag, zojuist een fruithapje met havermout en whey :o

• #120.014
T_T god damn. Het is ongelofelijk, maar ik ben gewoon wéér mijn lunch vergeten.
Je mag wel een boterham van mij hoor.

IMG_20200206_120535.jpg

• #120.015
  • #120.017
Armbandje stuk gegaan, auto nog bevroren tussen de tijd dat mijn vriend thuis kwam en ik vertrok, vrachtwagen die de uitrit van onze straat volledig blokkeerde, bus voor mijn neus, uitgelopen meeting en dus nog niets gegeten. It's a wonderful day :headbang: .
.

• #120.019
Armbandje stuk gegaan, auto nog bevroren tussen de tijd dat mijn vriend thuis kwam en ik vertrok, vrachtwagen die de uitrit van onze straat volledig blokkeerde, bus voor mijn neus, uitgelopen meeting en dus nog niets gegeten. It's a wonderful day :headbang: .
.
Vanaaf maar ff de dag goed afsluiten :wijnglas::wijnglas:

Terug
Naar boven