- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Klopt, in die regio wil je inderdaad liever niet dood gevonden worden.In regio Eindhoven liever niet, laat ik het daar maar op houden![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt, in die regio wil je inderdaad liever niet dood gevonden worden.In regio Eindhoven liever niet, laat ik het daar maar op houden![]()
Je mist de grap en Thuggie ook.Ging ooit eens in Maastricht bij die boten jointje halen. Riepen 5 mocros. 'Hey homo , wil je klappen?' In België heb je dat niet zo extreem.
De Basic fit bij mij in de buurt is de netste gym in de omgeving

Elke plate en dumbell op de vaste plek, alles is schoon, geen geschreeuw, iedereen gebruikt een handdoek en als je je shit niet opruimt spreken ze je meteen aan.

Elke plate en dumbell op de vaste plek, alles is schoon, geen geschreeuw, iedereen gebruikt een handdoek en als je je shit niet opruimt spreken ze je meteen aan.
Tweet Baudet?
Hier is het wel altijd schoon maar spullen opruimen is voor velen nogal een uitdaging.De Basic fit bij mij in de buurt is de netste gym in de omgeving
Daar kan je maar 1 ding opzeggen.Ging ooit eens in Maastricht bij die boten jointje halen. Riepen 5 mocros. 'Hey homo , wil je klappen?' In België heb je dat niet zo extreem.
Dat is nu net het leuke aan Basic-Fit dat er zoveel verschillende mensen zijn.
Wel goed voor jezelf zorgen meis!!T_T god damn. Het is ongelofelijk, maar ik ben gewoon wéér mijn lunch vergeten.
Ben je zo gehaast smorgens?Je mag wel een boterham van mij hoor.T_T god damn. Het is ongelofelijk, maar ik ben gewoon wéér mijn lunch vergeten.
Een ochtendwindje met de attitude van stuk camembert die al weken in de kelder rijpt.
Ja de dag begint goed.
Ik kijk uit naar je 1e bundelZij die wat vandaag liggen stinken, zijn gisteren een stuk in hun kloten gaan drinken.
Tot zo ver de poëzie van de dag!

ongeplande cutT_T god damn. Het is ongelofelijk, maar ik ben gewoon wéér mijn lunch vergeten.
Vanaaf maar ff de dag goed afsluitenArmbandje stuk gegaan, auto nog bevroren tussen de tijd dat mijn vriend thuis kwam en ik vertrok, vrachtwagen die de uitrit van onze straat volledig blokkeerde, bus voor mijn neus, uitgelopen meeting en dus nog niets gegeten. It's a wonderful day.
.

Nah, ik drink geen alcohol op werkdagen.
.