MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #119.982
Heftruck ligt in panne :fuu:

• #119.992
Ik ben nou ook geen liefhebber van Linde nee. Op de Ford hadden ze destijds Still heftrucks. Dat waren fijne dingen.

• #119.993
Daar ben je precies niet zo content van?
geen enkele heftruck om precies te zijn , ik had vorig jaar een 35 model toyota laten komen om wagens met kozijnen te kunnen laden .....ging te traag en hydrauliek hield het niet bij . Ben gaan bellen met een heftruck handelaar en die had nog een oudje staan ( zogenaamd versleten ) en die deed het prima . heeft meer met moderne mechanica te maken vrees ik

• #119.994
Net in de gym... ik sta lekker te squatten... trekt er toch zo’n ‘ik moet boven iedereen uit schreeuwen in de gym want ik heb dikke armen’ mannetje toch z’n leuter uit z’n broek.
Staat’ie er gewoon mee te zwaaien. En heel de gym gaat door met trainen alsof het de meest normale zaak van de wereld is.

M’n avondmaaltijd kwam er bijna uit gvd :kots:

Zo’n laag IQ ben ik nog niet eerder tegengekomen.

• #119.995
Net in de gym... ik sta lekker te squatten... trekt er toch zo’n ‘ik moet boven iedereen uit schreeuwen in de gym want ik heb dikke armen’ mannetje toch z’n leuter uit z’n broek.
Staat’ie er gewoon mee te zwaaien. En heel de gym gaat door met trainen alsof het de meest normale zaak van de wereld is.

M’n avondmaaltijd kwam er bijna uit gvd :kots:

Zo’n laag IQ ben ik nog niet eerder tegengekomen.

Hahaha vandaag is de dag der mong*len volgens mij. In mijn log staat ook zo'n verhaal met een debiel.

Basic Fit zeker?

• #119.996
Vanavond zijn twee dierbare vriendinnen ernstig lastig gevallen door 4 Marokkanen in de trein. Aangifte doen natuurlijk volstrekt zinloos. :(

• #119.998
  • #119.999
Vanavond zijn twee dierbare vriendinnen ernstig lastig gevallen door 4 Marokkanen in de trein. Aangifte doen natuurlijk volstrekt zinloos. :(
Ging ooit eens in Maastricht bij die boten jointje halen. Riepen 5 mocros. 'Hey homo , wil je klappen?' In België heb je dat niet zo extreem.

Terug
Naar boven