ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
@ScumbagAnnie leef je nog? Gewoon even een check. 

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Druk op het werk, veel mails typen --> Ik krijg weer last van de ontsteking aan mijn linker elleboog.
DAT OOK NOG VERDOMME!
Volgens mij geniet ze op dit moment volop van FOOD
.Klopt, mijn oren staan niet symmetrisch, vandaar...En je moet je hoofd behoorlijk scheef houden om je bril waterpas te houden, zie ik.
Klopt, mijn oren staan niet symmetrisch, vandaar...
Dit overkomt me te vaak hahaha
Thaaaaanks.Uploading pizza... Als ie klaar is even downloaden en eten!!!
![]()
Werkte dat maar echt zo
LieffffOoooh, als je bij mij op kantoor werkte dan deelde ik mijn lunch met je!

Alive!!! Net mijn bak kwark met fruit en noten in mijn gezicht geduwd.
YasssVolgens mij geniet ze op dit moment volop van FOOD.

Hier was de Albert Heijn te laat binnen dus geen lunch.Rip, lunch vergeten. Maaltijden maar opgeschoven, dus nu eet ik mijn eerste maaltijd om 12.45.
Please send help.
Maar ik wil nie dik worden dus heb ik mezelf maar uitgehongerd. Straks in de auto een dikke boterham met ei, voor ik ga trainen.Hier was de Albert Heijn te laat binnen dus geen lunch.
Net maar ff 4 hamburgers gehaald bij de Mac.

Zeg je nou dat ik dik benMaar ik wil nie dik worden dus heb ik mezelf maar uitgehongerd. Straks in de auto een dikke boterham met ei, voor ik ga trainen.![]()

Maar ik wil nie dik worden dus heb ik mezelf maar uitgehongerd. Straks in de auto een dikke boterham met ei, voor ik ga trainen.![]()
cola light en popcorn zonder boter want ik ben al dik , maar volgens mij is Annie idd op de tour le savageHAHAH neeeee zei ik niet! Het zegt wel veel over jezelf dat jij het wel zo interpreteert.

Ik heet niet voor niets ScumbagAnnie he.![]()
cola light en popcorn zonder boter want ik ben al dik , maar volgens mij is Annie idd op de tour le savage

*flips dsm gangsign*HAHAH neeeee zei ik niet! Het zegt wel veel over jezelf dat jij het wel zo interpreteert.
Ik heet niet voor niets ScumbagAnnie he.![]()
Een overbelasting in me kuit en hele linker kant van me been stijf.
En dan ben je constant voorzichtig met deadlifts

Begin je toch gewoon volgende week.
Goeie haha

volgende keer is de ristorante in de aanbieding ! beter dan die gore casa di mama mafia schijven