Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik krijg bang voor een kaart.
Maar ik leef graag on the edge.

Spring er maar vanaf en neem iemand mee.Ik krijg bang voor een kaart.
Maar ik leef graag on the edge.
Brabander ?
Neem mij mee please
Fetlife?Wat een praat hier , maar zullen er hier weinig bekend zijn met FL ..

Ik ben weleens in Florida geweest. Als het meezit dit jaar nog naar Orlando voor werk.Wat een praat hier , maar zullen er hier weinig bekend zijn met FL ..
Amputeren, heb je daar in elk geval geen last meer van.Kut kut kut, nog meer aids aan mijn ellebogen. Iemand een idee hoe ik pezen en aanhechtingen kan fixen? Kolere wat irritant.
Ik ben er toe in staat. Ik gaat die tyfuspezen ja gvdAmputeren, heb je daar in elk geval geen last meer van.

Je gaat die tyfuspezen ja.Ik ben er toe in staat. Ik gaat die tyfuspezen ja gvd![]()
*haat
Glucosamine (choinditrine) en magnesium structureel nemen kan wel iets doen, maar gaat niet ineens je klachten wegnemen. Ik zou naar de fysio gaan en oefeningen waarbij je last hebt even vermijden.Kut kut kut, nog meer aids aan mijn ellebogen. Iemand een idee hoe ik pezen en aanhechtingen kan fixen? Kolere wat irritant.
Neem ik al, helpt helaas niet echt. Ik ga wel naar een fysio. Geen dips, geen pull ups, bor met onderhandse grip. Christus te paard (zoals mijn oma altijd zei).Glucosamine (choinditrine) en magnesium structureel nemen kan wel iets doen, maar gaat niet ineens je klachten wegnemen. Ik zou naar de fysio gaan en oefeningen waarbij je last hebt even vermijden.