- Waardering
- 34.342
Ook als je vrouw een pinkie bij je naar binnen duwt?
Hahaha nee dankje. Ze mag mijn aars wel likken maar dat wilt ze niet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook als je vrouw een pinkie bij je naar binnen duwt?
Hahaha nee dankje. Ze mag mijn aars wel likken maar dat wilt ze niet.

Dank je voor de interesse....
En nee
Jij ?
Zo nee misschien toch eens proberen dan, het zou misschien een stukje nederig / slaafs-heid in je teweeg kunnen brengen.
En dat zou je mijns inziens niet misstaan, dat zou je sieren en gezien je lengte ook beter bij je passen.
![]()
Was te verwachten, maar niet opgeven.
Wellicht kan je hier nog een afdankertje vinden
Nemen is niet zo mijn ding, onderdanig zijn al helemaal niet. Als iemand hem er bij mij insteekt zou dat eerder moordneigingen opwekken
Wanneer ga jij eens een foto van jezelf plaatsen, ben wel benieuwd wat er achter 'Nienke' schuilt.
Als eerbetoon aan een schone jonkvrouw haar schede.Ja @Camelus waarom heb je dat toen eigenlijk gedaan?
zijn er die nog?
Heb ik gemist denk ik? ging dat over een lid hier dan of zoAls eerbetoon aan een schone jonkvrouw haar schede.
Oké, nou ja jammer...
Ik bedoel in jou geval zou het zomaar kunnen dat het je "een nog mooier mens" maakt.
Misschien kun je oefenen met je eigen vingertje ?
Ik heb al ooit een foto gedeeld.....
Weliswaar niet met jou.
Zou ook niet de meest wijze zet zijn lijkt me.
Ik las net trouwens dat je profielnaam eigenlijk @Saik was. Waarom nu Cammelus, had je identiteitscrisis ?
does lief....ze is (ook) mooi van binnenJa natuurlijk heb jij je foto met specifieke leden gedeeld
Ik schat je op een 4, niet oerlelijk maar wel goed lelijk.

zijn we niet allemaal met elkaar verbonden