Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zo te horen heb je te weinig ballen man!!

Ik heb al een vriendinDaar hebben vrijgezelle homo's vaker last van... Ze missen er altijd 2 of meer

die heeft dus ook te weinig ballen.........
Kut dag. Collega met wie ik regelmatig flirt heeft sinds 1 week mijn nummer uit het niets geblokeerd.
Vandaag voor het eerst weer samen gewerkt en ze negeerde me volkomen. Ik snap er niks van. Het was altijd super gezellig.
Helaas heb ik niet op opheldering kunnen vragen. Omdat ze iemand moest inwerken en die liep de hele tijd mee.
Vrouwen.... het blijft een raar vol volk
Tjah, dat is wel het enige nadeel

Ik ben nooit op zolder daar staan wat gym dingen.Ja kom eens van die zolder af bolle, Nienke is nog beschikbaar.
Zolang je er maar geen meiden vastketent vind ik het prima
Dat mag gewoon hoor!Zolang je er maar geen meiden vastketent vind ik het prima
Als je een schriftelijke overeenkomst hebt eventueel.
Onder dwang ook zolang niemand het maar weet tochAls je een schriftelijke overeenkomst hebt eventueel.

Welcome to the NFL, rookie.
Best straf dat je jezelf als man voorstelt.
Ik doe aangifte omwille van cyberpesten.
Ze heeft mss een vriend en hij is het te weten gekomen of ze voelt zich schuldig?Kut dag. Collega met wie ik regelmatig flirt heeft sinds 1 week mijn nummer uit het niets geblokeerd.
Vandaag voor het eerst weer samen gewerkt en ze negeerde me volkomen. Ik snap er niks van. Het was altijd super gezellig.
Helaas heb ik niet op opheldering kunnen vragen. Omdat ze iemand moest inwerken en die liep de hele tijd mee.
Vrouwen.... het blijft een raar vol volk
Dark side ? Gay worden dus ? Is een donker wereldje indd.Ze heeft mss een vriend en hij is het te weten gekomen of ze voelt zich schuldig?
Naar de dark side komen, makker. Nooit van die subtiele signalen die niemand begrijpt.
Sorry. X