AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #120.621
Dus een blauwtje gelopen?

• #120.625
Alsof jij doet wat je wilt in het bijzijn van je vrouw. :D

Bij mij trouwens net zo.

Als dit al zo gaat op een eerste date, dan wil ik niet weten hoe het gaat na een bruiloft. Kolere, ik voer dat gevecht al 15 jaar redelijk effectief. Maar ze is verder wel lief hoor...

• #120.631
Beter bestel je iets anders dan haar.. is namelijk het perfecte excuus om wat eten van de ander te stelen, dat moet namelijk geproefd worden. :dunno:
En waarschijnlijk was het hele geval een test: 'Hoe gehoorzaam zal hij zijn'. Het geeft een hoop gezeik - maar mijn ervaring is dat je voor een vrouw beter een beetje een uitdaging kunt zijn, anders raken ze snel op je uitgekeken.

• #120.633
En waarschijnlijk was het hele geval een test: 'Hoe gehoorzaam zal hij zijn'. Het geeft een hoop gezeik - maar mijn ervaring is dat je voor een vrouw beter een beetje een uitdaging kunt zijn, anders raken ze snel op je uitgekeken.
Nee, dat is een test om te kijken dat er begrepen wordt dat eten een big deal is :roflol:
Als ik m'n eten deel met iemand dan zegt dat vrij veel hehe

• #120.634
Nee, dat is een test om te kijken dat er begrepen wordt dat eten een big deal is :roflol:
Als ik m'n eten deel met iemand dan zegt dat vrij veel hehe
Eten en voedsel in het algemeen zijn superbelangrijk. Even serieus: ik sta graag in de keuken en ik vind het ook belangrijk dat anderen een beetje kunnen genieten van een goede maaltijd gezellig aan tafel enzo. Het is momenteel de uitdaging om heel lekker en toch 'clean' te koken.

• #120.635
Eten en voedsel in het algemeen zijn superbelangrijk. Even serieus: ik sta graag in de keuken en ik vind het ook belangrijk dat anderen een beetje kunnen genieten van een goede maaltijd gezellig aan tafel enzo. Het is momenteel de uitdaging om heel lekker en toch 'clean' te koken.
Kan eerlijk gezegd een goeie cheatmeal wel waarderen hoor.. meeste liefde gaat toch nog uit naar toetjes :heart:

• #120.636
Kan eerlijk gezegd een goeie cheatmeal wel waarderen hoor.. meeste liefde gaat toch nog uit naar toetjes :heart:
Toetjes ben ik wel een beetje mee gestopt. Maar ik maak een kickass creme brulee (jaja, ik heb ook een brandertje). Daarna heb je wel voor een hele dag kcals binnen...

• #120.640
Hoe kun je nou stoppen met toetjes?? Ik kijk de hele dag al uit naar toetjes..
Ik eet elke dag eenbak skyr. Best lekker.

Sowieso ben ik niet echt van het zoete - doe mij maar een stuk kaas als cheat. Of ultimate cheat - nacho's uit de oven, met een enorme laag kaas en gehakt en groenten. En dan dippen in griekse yoghurt en guacamole...

Terug
Naar boven