Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wou iets anders nemen maar zij zei je kan die nemen
Alsof jij doet wat je wilt in het bijzijn van je vrouw.

Je squat 280 kilo en laat een vrouwke jou vertellen wat je moet eten op een eerste date?Ik wou iets anders nemen maar zij zei je kan die nemen

Bij mij trouwens net zo.
Je squat 280 kilo en laat een vrouwke jou vertellen wat je moet eten op een eerste date?![]()
Bij mij trouwens net zo.
Nou toevallig wil ik precies hetzelfde als wat zij voor mij wilt, duss...

En waarschijnlijk was het hele geval een test: 'Hoe gehoorzaam zal hij zijn'. Het geeft een hoop gezeik - maar mijn ervaring is dat je voor een vrouw beter een beetje een uitdaging kunt zijn, anders raken ze snel op je uitgekeken.Beter bestel je iets anders dan haar.. is namelijk het perfecte excuus om wat eten van de ander te stelen, dat moet namelijk geproefd worden.![]()
Beter bestel je iets anders dan haar.. is namelijk het perfecte excuus om wat eten van de ander te stelen, dat moet namelijk geproefd worden.![]()
Nee, dat is een test om te kijken dat er begrepen wordt dat eten een big deal isEn waarschijnlijk was het hele geval een test: 'Hoe gehoorzaam zal hij zijn'. Het geeft een hoop gezeik - maar mijn ervaring is dat je voor een vrouw beter een beetje een uitdaging kunt zijn, anders raken ze snel op je uitgekeken.
Eten en voedsel in het algemeen zijn superbelangrijk. Even serieus: ik sta graag in de keuken en ik vind het ook belangrijk dat anderen een beetje kunnen genieten van een goede maaltijd gezellig aan tafel enzo. Het is momenteel de uitdaging om heel lekker en toch 'clean' te koken.Nee, dat is een test om te kijken dat er begrepen wordt dat eten een big deal is
Als ik m'n eten deel met iemand dan zegt dat vrij veel hehe
Kan eerlijk gezegd een goeie cheatmeal wel waarderen hoor.. meeste liefde gaat toch nog uit naar toetjesEten en voedsel in het algemeen zijn superbelangrijk. Even serieus: ik sta graag in de keuken en ik vind het ook belangrijk dat anderen een beetje kunnen genieten van een goede maaltijd gezellig aan tafel enzo. Het is momenteel de uitdaging om heel lekker en toch 'clean' te koken.

Toetjes ben ik wel een beetje mee gestopt. Maar ik maak een kickass creme brulee (jaja, ik heb ook een brandertje). Daarna heb je wel voor een hele dag kcals binnen...Kan eerlijk gezegd een goeie cheatmeal wel waarderen hoor.. meeste liefde gaat toch nog uit naar toetjes![]()
Hoe kun je nou stoppen met toetjes?? Ik kijk de hele dag al uit naar toetjes..Toetjes ben ik wel een beetje mee gestopt. Maar ik maak een kickass creme brulee (jaja, ik heb ook een brandertje). Daarna heb je wel voor een hele dag kcals binnen...
Je squat 280 kilo en laat een vrouwke jou vertellen wat je moet eten op een eerste date?![]()

Hij had zijn nike air max niet aanJe squat 280 kilo en laat een vrouwke jou vertellen wat je moet eten op een eerste date?![]()

Ik eet elke dag eenbak skyr. Best lekker.Hoe kun je nou stoppen met toetjes?? Ik kijk de hele dag al uit naar toetjes..