Wel leuk dat ze licht voorzien hadden, kon je tenminste wat zien tijdens de expensive date.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel leuk dat ze licht voorzien hadden, kon je tenminste wat zien tijdens de expensive date.
Licht uit maakt het spannend

Nou een big burger menu was rond 23,95, maar er zat zoveel saus in waardoor ik sneller vol raakte. Normaal krijg ik 3 bigmacs weg maar deze burger kreeg ik nie eens op. Zij nam ook een menu en vervolgens een sishatje samen€50 eet ik in m’n eentje weg, dat is nog goedkoop voor een avondje uit
Ja dat zeker wel
!Nou een big burger menu was rond 23,95, maar er zat zoveel saus in waardoor ik sneller vol raakte. Normaal krijg ik 3 bigmacs weg maar deze burger kreeg ik nie eens op. Zij nam ook een menu en vervolgens een sishatje samen
Misschien waren de burgers in een vorm van een hartje, je weet het niet he

Awww

Gisteren een kop koffie en twee stuks cheesecake gehad met m'n date. Die 16,25 deed mij ook zeer. Maar meer omdat het overpriced was en de gewone 'koffie' een baggere americano wasIk weet dat ik de man ben en voor de date het etentje hoor te betalen. Maar die 50,56€ Deed me wel zeer

Hij is echt heb hem op insta.Kan @dreamy1 even een spoon pic posten. Kan me niet voorstellen dat hij echt is.
Ik had romantisch een banaantje gedeeld met je.
Ben er gewoon?
Cappuccino daar koste 2,50 en heb je in 3 slokken opGisteren een kop koffie en twee stuks cheesecake gehad met m'n date. Die 16,25 deed mij ook zeer. Maar meer omdat het overpriced was en de gewone 'koffie' een baggere americano was![]()
Ik wou iets anders nemen maar zij zei je kan die nemen