XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #120.641
Ik eet elke dag eenbak skyr. Best lekker.

Sowieso ben ik niet echt van het zoete - doe mij maar een stuk kaas als cheat. Of ultimate cheat - nacho's uit de oven, met een enorme laag kaas en gehakt en groenten. En dan dippen in griekse yoghurt en guacamole...
1.5bak hier hehe savonds met pure chocolade en pindakaas erdoor. Echt puur genieten!

Shit ja nacho's.. die zijn ook lekker!

• #120.643
Hoe kun je nou stoppen met toetjes?? Ik kijk de hele dag al uit naar toetjes..

Zaterdag uit eten geweest, beide een menu genomen waar dessert inbegrepen was (bij mij reuze macaron van karamel met banaan, bij hem "sobere" sorbet), dus dan nog maar een extra dessert besteld om te delen :roflol:.
Instant gainz, no regrets!

• #120.644
Zaterdag uit eten geweest, beide een menu genomen waar dessert inbegrepen was (bij mij reuze macaron van karamel met banaan, bij hem "sobere" sorbet), dus dan nog maar een extra dessert besteld om te delen :roflol:.

Waarom kan ik nooit zo een dessert uitkiezen? waar was dit?

• #120.645
Beter bestel je iets anders dan haar.. is namelijk het perfecte excuus om wat eten van de ander te stelen, dat moet namelijk geproefd worden. :dunno:
En dan is dat van jou veel lekkerder en van haar een flop... Uit medelijden deel ik dan ook :o

• #120.646
Waarom kan ik nooit zo een dessert uitkiezen? waar was dit?
Die reuze macaron? In een rustig, simpel restaurant bij ons in de buurt.
Zat in een menu die enkel met het Valentijnsweekend werd geserveerd, staat anders ook niet op de kaart...

• #120.647
  • #120.650
Kies jij ook wat jou vriend eet ?

• #120.659
Kiezen is verliezen :treuren:

Terug
Naar boven