- Waardering
- 10.885
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jouw collega?

Regen
Trainingsbroek. Op de fiets door de regen vastgeplakt.
.Regen
Trainingsbroek. Op de fiets door de regen vastgeplakt.
Ff snel getraind, op een kapotte fiets door het kutweer. Snel gedoucht en gelukkig wel droog naar de trein kunnen wandelen. Rijdt de IC direct weer eens niet. Wordt weer eens rennen op Schiphol waarschijnlijk, maar we komen er wel. Gelukkig ben ik om 11 uur vanavond (Nederlandse tijd 5 uur s ochtends) naar verwachting in t hotel.
Dankje schat!

Bijlmer Arena anders pakken en dan door naar Schiphol met de 300, werkt altijd als een trein (ha, no pun intended). Waar vlieg je mee?
Is dat het enigste toestel dat vliegt?

1 min 37 ....
Geen Kapiteins belachelijk maken a.u.b.
Ik kom uit Breda hè. Zit nu in IC Den Bosch naar Schiphol. Normaal gesproken zou ik over R'dam zijn gegaan. Ik vlieg met Delta / KLM. Overstap op Detroit (terug via Boston deze keer).Bijlmer Arena anders pakken en dan door naar Schiphol met de 300, werkt altijd als een trein (ha, no pun intended). Waar vlieg je mee?
Heel erg enig.
Ik kom uit Breda hè. Zit nu in IC Den Bosch naar Schiphol. Normaal gesproken zou ik over R'dam zijn gegaan. Ik vlieg met Delta / KLM. Overstap op Detroit (terug via Boston deze keer).
lekker man Bertje even helemaal weg van die carnavalIk kom uit Breda hè. Zit nu in IC Den Bosch naar Schiphol. Normaal gesproken zou ik over R'dam zijn gegaan. Ik vlieg met Delta / KLM. Overstap op Detroit (terug via Boston deze keer).