Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #120.921
Kantine stinkt naar vis. Wie eet nou zo vroeg vis

• #120.924
Spontaan uitje gister eindigde in iemand die het een pracht plan vond een bowlingbal te laten vallen waarbij mijn knie in de weg zat. Auw.

WhatsApp Image 2020-02-23 at 12.07.48.jpeg

Laatst bewerkt:
  • #120.925
Je natte haren, of je plofkop? :D
Regen
Raar model van broek Bertus.
Trainingsbroek. Op de fiets door de regen vastgeplakt.

Ff snel getraind, op een kapotte fiets door het kutweer. Snel gedoucht en gelukkig wel droog naar de trein kunnen wandelen. Rijdt de IC direct weer eens niet. Wordt weer eens rennen op Schiphol waarschijnlijk, maar we komen er wel. Gelukkig ben ik om 11 uur vanavond (Nederlandse tijd 5 uur s ochtends) naar verwachting in t hotel :p.

• #120.926
Regen

Trainingsbroek. Op de fiets door de regen vastgeplakt.

Ff snel getraind, op een kapotte fiets door het kutweer. Snel gedoucht en gelukkig wel droog naar de trein kunnen wandelen. Rijdt de IC direct weer eens niet. Wordt weer eens rennen op Schiphol waarschijnlijk, maar we komen er wel. Gelukkig ben ik om 11 uur vanavond (Nederlandse tijd 5 uur s ochtends) naar verwachting in t hotel :p.

Veel plezier en veilige reis Bert!

• #120.928
Bijlmer Arena anders pakken en dan door naar Schiphol met de 300, werkt altijd als een trein (ha, no pun intended). Waar vlieg je mee?

• #120.935
Lol, is m'n vlucht vertraagd, 50 minuten overstaptijd op Detroit. Veel succes.

• #120.937
Bijlmer Arena anders pakken en dan door naar Schiphol met de 300, werkt altijd als een trein (ha, no pun intended). Waar vlieg je mee?
Ik kom uit Breda hè. Zit nu in IC Den Bosch naar Schiphol. Normaal gesproken zou ik over R'dam zijn gegaan. Ik vlieg met Delta / KLM. Overstap op Detroit (terug via Boston deze keer).

• #120.940
Ik kom uit Breda hè. Zit nu in IC Den Bosch naar Schiphol. Normaal gesproken zou ik over R'dam zijn gegaan. Ik vlieg met Delta / KLM. Overstap op Detroit (terug via Boston deze keer).
lekker man Bertje even helemaal weg van die carnaval

• Like
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven