AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #121.601
1584093061913.png

• #121.607
Omdat iedereen toch aan het hamsteren is ben ik nu tóch verplicht om frietjes en kipnuggets te gaan eten... :o

• #121.613
Ik vind het altijd zo jammer als er spelfouten in zo’n bericht staan. Ik ben dan ook zo iemand die een pb gaat sturen met “hoi, ik denk dat jullie het niet gezien hebben maaaaaaar....” :o
Het is Feestboek. Als mensen zich daar om spelfouten druk gaan maken is het einde zoek. Maar ik snap je punt. Heb gisteren nog een collega verbeterd toen hij "wordt vervolgt" mailde. Kon het niet laten, maar meestal laat ik het tegenwoordig wel.

• #121.614
  • #121.615
  • Like
Waarderingen: LM
  • #121.617
Niks, iemand waarmee ik niet meer samen wil werken, en de rest van mijn directe collega's ook niet.

Van te voren ook al aangegeven toen die hier kwam werken dat het niks is en niks gaat worden maar dat wordt genegeerd want 'we kunnen niks beters krijgen'

• #121.618
Niks, iemand waarmee ik niet meer samen wil werken, en de rest van mijn directe collega's ook niet.

Van te voren ook al aangegeven toen die hier kwam werken dat het niks is en niks gaat worden maar dat wordt genegeerd want 'we kunnen niks beters krijgen'
jullie hebben geen klik, dusssss, je bent nu eenmaal een autist, maar wel een hele dikke :heart: :D

Terug
Naar boven