- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga inpakken.
Lang leve de homegym leef! 
Zal wel druk zijn met Belgen in Platinum gym komende tijd. Komen normaal al aardig wat Belgen.
Wat heb je gedaan?Mijn favoriete collega heeft lopen janken op kantoor, nu mag ik gezellig op gesprek komen. #feest
Ik vind het altijd zo jammer als er spelfouten in zo’n bericht staan. Ik ben dan ook zo iemand die een pb gaat sturen met “hoi, ik denk dat jullie het niet gezien hebben maaaaaaar....”

Ik vind het altijd zo jammer als er spelfouten in zo’n bericht staan. Ik ben dan ook zo iemand die een pb gaat sturen met “hoi, ik denk dat jullie het niet gezien hebben maaaaaaar....”![]()
Het is geen feest als @vntl niet is geweestMijn favoriete collega heeft lopen janken op kantoor, nu mag ik gezellig op gesprek komen. #feest

Het is Feestboek. Als mensen zich daar om spelfouten druk gaan maken is het einde zoek. Maar ik snap je punt. Heb gisteren nog een collega verbeterd toen hij "wordt vervolgt" mailde. Kon het niet laten, maar meestal laat ik het tegenwoordig wel.Ik vind het altijd zo jammer als er spelfouten in zo’n bericht staan. Ik ben dan ook zo iemand die een pb gaat sturen met “hoi, ik denk dat jullie het niet gezien hebben maaaaaaar....”![]()
Ik moet ook huilen als ik mensen zie die veel buffer zijn dan ik.Mijn favoriete collega heeft lopen janken op kantoor, nu mag ik gezellig op gesprek komen. #feest
Heb gisteren nog een collega verbeterd toen hij "wordt vervolgt" mailde. Kon het niet laten, maar meestal laat ik het tegenwoordig wel.

Als je dat al erg vindt. Ik heb ook 'inderdaat' voorbij zien komen, 'zo ie zo', 'misgien' etc.
Niks, iemand waarmee ik niet meer samen wil werken, en de rest van mijn directe collega's ook niet.
jullie hebben geen klik, dusssss, je bent nu eenmaal een autist, maar wel een hele dikkeNiks, iemand waarmee ik niet meer samen wil werken, en de rest van mijn directe collega's ook niet.
Van te voren ook al aangegeven toen die hier kwam werken dat het niks is en niks gaat worden maar dat wordt genegeerd want 'we kunnen niks beters krijgen'

Niet echt, maar ik was wel nuchter toen ik mijn post plaatsteGepost om 14u26, jij hebt vast ook wel een pak te doen dan.
Wat op zich al een prestatie is!Niet echt, maar ik was wel nuchter toen ik mijn post plaatste