- Waardering
- 8.746
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
Hoesten via de microfoon ingang en jouw box uitgang

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Tenzij je meer dan 100 deelnemers hebt.Zonder publiek, kan ookanders is het ook allemaal zo voor niks
Belgische humor...
Wil jij de verantwoordelijkheid op je nemen?
Als ik ook over de punten ga ja!

Komt wel goed schatje, onze date komt nog <3Nu kan mijn date met @EigenWereld op het nk niet doorgaan![]()
Gepost om 14u26, jij hebt vast ook wel een pak te doen dan.Tja, niet iedereen heeft de tijd om zomaar wat rond te hangen aan de ingang de hele dag
Terecht erg. Gelukkig heb je wat materiaal thuis!Mail van de gym gekregen: Sluit met onmiddellijke ingang tot minstens drie april. Of mag ik dit ook niet erg vinden?...
My worst fearMail van de gym gekregen: Sluit met onmiddellijke ingang tot minstens drie april. Of mag ik dit ook niet erg vinden?...

Ik hoop het hier niet, gelukkig maar een kleine sportschool hier.Mail van de gym gekregen: Sluit met onmiddellijke ingang tot minstens drie april. Of mag ik dit ook niet erg vinden?...
Hier ook, toch was het gisteren erg rustig in de avondIk hoop het hier niet, gelukkig maar een kleine sportschool hier.
Ik train ook in een kleine privé sportschool (dus geen keten), en toch sluiten ze....Ik hoop het hier niet, gelukkig maar een kleine sportschool hier.
Kom in Nederland trainen? Je bent welkom hier.Weekje in "quarantaine" gezet. Ik wist dat een homegym noodzakelijk was, damn it![]()
Zal wel druk zijn met Belgen in Platinum gym komende tijd. Komen normaal al aardig wat Belgen.
Zal wel druk zijn met Belgen in Corona gym komende tijd. Komen normaal al aardig wat Belgen.